Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

Ce ochii frumosi ai; pacat ca se uita unul la altul!




Statusuri fitoase nr.2:

L-a muscat un caine turbat...si a murit, saracul CAINE!




Statusuri fitoase nr.3:

Un tip isi conduce prietena acasa, noaptea, dupa discoteca. Ajunsi in poarta casei fetei, tipul se reazema cu cotul in perete si incepe "vrajela" la greu. Dupa vreo 15 minute se deschide usa si apare tatal fetei, chior de somn.

- A zis nevasta-mea ca se culca ea cu tine, numai ia cotul de pe interfon!




Statusuri fitoase nr.4:

Cel mai nasol lucru în ziua de azi:

Mama prostilor este mereu gravida.




Statusuri fitoase nr.5:

".................

..................

..................."





Scuze,....n-am cuvintele la mine! ...




Statusuri fitoase nr.6:

Dak-ai pierdut startul,....degeaba mai alergi de nebun...




Statusuri fitoase nr.7:

azi suntem amici, maine dusmani, si poimaine ne omoram.(Stef_-_and_-_Andrey)




Statusuri fitoase nr.8:

-alex, ai ora?

-nu, da' ceasu' meu da




Statusuri fitoase nr.9:

dak tot is major,...de ce-ash mai avea nevoie de "sfaturi",...




Statusuri fitoase nr.10:

k eu acum is pacifisth ...da thu m-ai scos din sarite...hai mai da-te in slobog....:))




Statusuri fitoase nr.11:

de cate ori deschid fereastra...de atatea ori o inchid la loc




Statusuri fitoase nr.12:

mi-e mila de ei, saracii,....da' de banii mei shi mai tare...




Statusuri fitoase nr.13:

Te-a castigat ma'ta la pufuleti si acuma te dai smecher :)):)):)):))




Statusuri fitoase nr.14:

te iubesc de la distanta ca pe'un caine tras de ata

te iubesc de la 3 metrii si te du in grija matii...:))




Statusuri fitoase nr.15:

pacat,....suntem pe frecvente diferite; cand tu razi,....mie-mi vine sa oftez.




Statusuri fitoase nr.16:

De-ar fii cerul o placinta si pamantul un branzoi te-as chema numai pe tine sa le mancam amandoi=]=]=]=]=]=]=]




Statusuri fitoase nr.17:

de nervi




Statusuri fitoase nr.18:

Stau prost cu banii,....da-i problema mea!

M-ai ales pe mine,....ghinionul tau!




Statusuri fitoase nr.19:

fara anturaj,....parca nu mai am curaj...




Statusuri fitoase nr.20:

te iubesc te doresc du-te dreaq ca glumesc!!!=))))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu