Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

glumeste in iubire dar nu iubi glumind caci cel ce te iuseste glumind te paraseste




Statusuri haioase nr.2:

nu exista iubiri adevarate...sunt doar imitatii....originalele nu au aparut inac pe piata romaneasca :-




Statusuri haioase nr.3:

Multa lume imi spunea ca dragostea ma va elibera...

Dar nu a fost asa...

Am fost prizoniera iubirii pentru tine...

Si voi fi in continuare...deoarece...

TE IUBSC ... si...TE VOI IUBI MEREU




Statusuri haioase nr.4:

Cand oameni fara mila,

Imi vor sapa mormantul,

Cand eu voi pleca,

Si nu voi mai veni,

Cand glasul meu se duce,

Si toti ma vor jeli

Sa sti ca si atunci,

Eu tot te voi Iubi

By Leyto traceur Cta




Statusuri haioase nr.5:

il plac pentlu k e un plost...dar e un plost doolshe...dal plostia lui ale un falmec...made by deea




Statusuri haioase nr.6:

te iubesc si te voi iubi pana te vei sfarsi




Statusuri haioase nr.7:

stiu ca ma iubesti, tu asta imi soptesti, dar sa iti amintesc, ca eu nu te iubesc,si n-ai ce sa imi faci, si n-ai ce sa imi spui, nu ai sa ma convingi,cum nu mai convins atunci... :X:(:P




Statusuri haioase nr.8:

Ah!Departe esti de mine, ingeras ce te iubesc,

Plange inima in mine, cand la tn ma gandesc.




Statusuri haioase nr.9:

Intru in operatie peste 10 minute, doctorii mi-au spus ca imi vor scoate tot ce simt eu pentru tine? :(




Statusuri haioase nr.10:

suflet




Statusuri haioase nr.11:

Hai sa vb... Allex_gabitza_95




Statusuri haioase nr.12:

georgiana




Statusuri haioase nr.13:

tu de vi iubi pe alta:-j eu nu pot sa te opresc!...darte rog:) satzi fie mila` de cuvantuuul...

TE IUBESCCCCCC`:X




Statusuri haioase nr.14:

ioyioyh




Statusuri haioase nr.15:

a iesit pe interval.. o fata cu stil`.. shukar.. zice lumea ca are talent si ca e fata de occident..




Statusuri haioase nr.16:

te iubesc..... iubestema.. nu imi bate jok.......... tu esty iubit si eu vreau sa fiu iubita :X:X:X




Statusuri haioase nr.17:

Ejti ingerul ce ma pazeste[:X]..Esthi soarEle ce ma inCaLzeste[:)]...EjtI luNa cAre IN fiecaRe NoaPte imi VorbesTe....sH steaUa cAre PT.mINe StraluceSthe[:X][:)]




Statusuri haioase nr.18:

te iubesk ca shi cum te-am iubit in fiecare zi




Statusuri haioase nr.19:

o sa scriu pe cer, o sa scriu numele meu,sa ti-l amintesc mereu,sa-l vezi de oriunde si atunci iti vei aminti ca de mult eu te-am putut..




Statusuri haioase nr.20:

We've built a love but that love falls apart,

Our little piece of heaven turns too dark. =((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu