Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

1)De ploaie te poti ascunde

Dar de dragoste n'ai unde

Caci oriunde te'ai ascunde

Ea la inima patrunde.



2)Sunt un fluture din amintire

Si caut drumul spre nemurire

Ma\'nalt prin nori s\'ajun departe

Sa simt parfumul ploii calde

Sa fiu cu tine pe pamant

Doar tu si eu purtati de vant.



3)Mana mea a scris

Nu stiu pentru cine

Inima a spus

Ca e pentru tine.



4)Cand un strop de ploaie

Va atinge gura ta

Sa stii ca\'i o sarutare

Trimisa din partea mea.



5)Multe uita omu\'n lume

Multe am uitat si eu

Dar a te uita pe tine

E un lucru foarte greu.



6)Gandeste\'te la cel mai dulce lucru

Inmulteste\'l cu infinit

Aduna o eternitate

Si vei stii cat mi\'ai lipsit.



7)Dute pasare in zbor

La (numele) in dormitor

Da\'i o sarutare dulce

Apoi lasa\'l sa se culce.



8)Somn usor vise placute

Ingerii sa te sarute

Pe gurita si pe frunte

Iar la noaptea care vine

Un sarut si de la mine.



9)Intre luna si\'ntre stele

Norii isi pot face loc

Intre mine si\'ntre tine

Despartirea n\'are loc.




Statusuri haioase nr.2:

Uneori ,..... îmi vine să-mi scot mintea de la loc......si să văd cum e să trăiesc doar cu inima.




Statusuri haioase nr.3:

stau pe pat cu cartea in mana

mama crede ca citesc

dar cu ochii

plini de lacrimi :((

tot la tn ma gandesc :( :p :) ;)




Statusuri haioase nr.4:

daca vreodata te vei gandi ca esti singur...aduti aminte mine...shi de iubirea care nea legat...




Statusuri haioase nr.5:

” Surasul tau o raza de lumina in viata mea, parfumul tau, aerul pe care il respir, de n-ai fi tu ce rol ar mai avea viata, un vis ar fi amestecat cu ceata… TE IUBESC !!! “




Statusuri haioase nr.6:

who can say... where the road goes... where the day flows... only time.. And who can say... if your love grows... as your heart shows... only time.. Who can say... why your heart sighs... as your love flies... only time..




Statusuri haioase nr.7:

dragostia este un fenomen ciudat

iubit si calduros

dar cel mai bine e sa iubesti sum team iubit si eu pe tine

(te iubesc mereu):*:*:*:*:*




Statusuri haioase nr.8:

cand ma gandesc ca te gandesti ca ma gandesc la tine gandestete ca ma gandesc ca te gandesti la mine




Statusuri haioase nr.9:

Te iubesc, iti spun ochii ce au invatat sa te priveasca... Te iubesc, iti spun buzele ce-ti cauta fufletul sa-l sarute... Te iubesc, spune rasaritul si il ingana apusul... si steaua rasarita pe cerul innorat... tot TE IUBESC iti spune... TE IUBESC RAZA MEA DE SOARE!!




Statusuri haioase nr.10:

Te iubesc la nebunie cubuletzul meu de zahar!




Statusuri haioase nr.11:

te-am avut, te-am pierdut, te am, te pierd....te voi mai avea sau o sa te pierd in continuare?




Statusuri haioase nr.12:

.. Mi-ai Spus Candva Ca Ma Iubesti .. Dar Vad Ca Acum Nu Ma Mai Doresti .. Te Gandesti La Altcineva .. Dar Acea Persoana Nu Te Vrea .. Iar Cand Tu Ma Vei Cauta .. Voi Fi Deja Cu Altcineva




Statusuri haioase nr.13:

Uh Ai PlEcAt..DaR eU rAmAn...In UrMa Ta... Uh Ai LaSaT lAcRiMi CaRe InCa MaI CuRg... vot plzzz




Statusuri haioase nr.14:

stau la geam cu carte-n mana,

mama crede ca citesc,

dar cu ochii plini de lacrimi

doar la tine ma gandesc!!!

te iubesccc moolte de tott!!!!!!!!!!! tbx:X:X:X:X:X:X:X:X:X:):):):) by AnA:)




Statusuri haioase nr.15:

Iubirea unei femei e neconditionata, e puternica... ea rezista in fata oricarei furtuni.., in fata oricarei piedici…nu poate fii infranta.. se multumeste doar sa fie iubita…;x




Statusuri haioase nr.16:

iubesc 2 lucruri fine:



trandafirii si pe tine



trandafirii dimineatsa



iar pe tine....



toata viatsa!:*




Statusuri haioase nr.17:

In ochii tai sunt o imagine...p obrazul tau o lacrima...p buzele tale un cuvant...in mintea ta o minune...oare in inimioara ta c sunt?sp...?




Statusuri haioase nr.18:

dintr-o relatie de 2 zile eo te-am yubit qa proasta iar uh ti-ai batut jok de o iubire sincera , care acea iubire a fost a mea si sa jti k a fost pt. tne...dupa primul sarut care mi-l-ai dat , am lesina ji uh m-ai trezit tot qu un sarut mai mare...dupa despartirea noastra [cea dureroasa] eo am suferit ... dupa ce ne-am despartit , alta fatha a intrat in viatza ta...dupa ce am vazut k nu mai mai sunat , am observat k mai uitat .. atunci cand de alta fatha te-ai indragostit , am crezut k din inima ta afara mai dat ... eo sper sa fi ramas makar intr-un coltisior...{as fi preferat toata inima}...nici odata in stare de aja cv nu te-as fi crazut , pt. k pt. mne erai un inger dar mai tarziu am descoperit k e




Statusuri haioase nr.19:

Ma simt un suflet pierdut Ce se stinge incet si tacut, Un inger cu aripi rupte sunt, Cazut la pamant si lovit crunt. Am adunat in suflet doar dureri, Am obosit de atatea infrangeri, Toate neimplinte




Statusuri haioase nr.20:

iubirea e frumoasa,iubirea minunata,chiar de e trista,IUBIREA EXISTA:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu