Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

IuBeSk TaCereA vIe aScuNsa`n oChii tai,PriVIrEa lOr tarzIe ce ScapAra vaPai.IuBeSk al nOptIi mUrmUr asCuNs in GanDul Tau...Un spRop de BUnAtATe,int`Un haOtic rAu...IuBeSk a Ta greSeaLa urmata De IertrE...IuBeSk saRuTuL Tau NasCut FiraV Din pLoI,AroMa uNor BuZe atat De DuLcI Si Moi...IuBeSk AcElE Ganduri De cARe Nu GraIesTi...Si te InTrEb in GluMa...:TU OARE MA IUBESTI...?:*:x:-?




Statusuri iubire nr.2:

Credeai ca voi plange la nesfarsit , credeai ca o sa imi para rau ,credeai ca nu o sa mai iubesc pe nmn ,nu am plans surpriza :SUNT FERICITA!!!!




Statusuri iubire nr.3:

(*)(*)(*) Daca dragoste nu este....FACEM....besc Dany




Statusuri iubire nr.4:

Mi-a fost sila sa mai caut la ''statusuri de dragoste''asa ca las clasicul TE IUBESC




Statusuri iubire nr.5:

toti stiu ca exista numai un soare,toti stiu ca exista numai un dumnezeu,dar nimeni nu stie cata dragoste iti port eu.




Statusuri iubire nr.6:

eu te iubesc pe tine,nu pe altcinava!!!




Statusuri iubire nr.7:

esti baiat atragator

da'i sperante fetelor

de baieti invidiat k ai multe fitze'n cap

mule fete pacalesti

dar pe mine ma iubesti...

te iubesk enorm farcutza :X:X:X

esti viatza mea puisor:X:X




Statusuri iubire nr.8:

1 sa te doreasca ; 100 sa te iubeasca ; 1000 sa te vrea ; 1 sa t ia:P




Statusuri iubire nr.9:

Trandafir rosu inchis te iubeste cn a scris dar as vrea ca cititorul sa iubeasca scriitorul:X




Statusuri iubire nr.10:

Alege ce iubesti si apoi iubeste ce ai ales!!!




Statusuri iubire nr.11:

E greu sa inving lacrima care ma invins




Statusuri iubire nr.12:

nu uita ca iubirea mea va fi mereu in adancul sufletului




Statusuri iubire nr.13:

Buze tale Mau Atins prima Data Asa Cum , Mare Atinge Tarmul zi de zi >:D< :X:X




Statusuri iubire nr.14:

nici nu stiu ce e cu mine...m-am indragostit de tine...esti in inima si sufletul meu...




Statusuri iubire nr.15:

departe este cerul si totusi il privesc , departe esti de mine si totusi te iubesc




Statusuri iubire nr.16:

glumeste in iubire...

dar nu iuby glumind....

caci cel ce te iubeste...

glumind te paraseste...




Statusuri iubire nr.17:

Te iubesc foarte mult si poate o sa razi de mine, ai plecat de un minut si deja mi-e dor de tine




Statusuri iubire nr.18:

Dragostrea e un nor care zboara deasupra mea !!!




Statusuri iubire nr.19:

PENTRU O IMBRATISARE APASA TASTA 1

PT UN SARUT APASA TASTA 2

PT O NOAPTE DE VIS ALATURI DE MN APASA TASTA 3

PT CA SA LE AI PE TOATE TASTEAZA NR MEU




Statusuri iubire nr.20:

” Spune-mi unde esti, sa stiu unde sa caut! Spune-mi ce visezi, sa stiu ce sa iti dau! Spune-mi pe cine doresti, sa stiu cine trebuie sa fiu! Spune-mi ca ma iubesti! ”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu