Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

Tot ce pot sa iti ofer de ziua indragostitilor este si va fii inima mea.




Statusuri iubire nr.2:

DE ce ATatEA AMinTIri........DE CE ATatEA CuvINte...DOar DOua CUviNTe SImpLe....TE IUbeSC!!!!




Statusuri iubire nr.3:

I love you

I need you

I want you .

I vrea uh ..

Made By Heli;)




Statusuri iubire nr.4:

pe banca de la scoala am gasit o portocala si pe coaja iei scria

TE IUBESC

IUBYREA MEA




Statusuri iubire nr.5:

Dragostea-i un jok c ma rapus de atate ori

Nu stiu d c cazi exact at knd vrei sa zbori

Am tot c imi doresk ji totushi nu pot s zambesk

Din c in c mai des prefer sa nam nik ,dar s iubesk

Iar de nu te voi avea ...Oriqm t voi cauta.....:((:((:((




Statusuri iubire nr.6:

Te Iubesk

Si Toata Lumea Stie

Cata Dragoste Itzi Port Eu Tzie

Si Jur Nu Ma Mai Gandesc La Mine

La Kat Te iubesc Pe Tine!!!




Statusuri iubire nr.7:

Inima iti apartine nu te lasa purtat de val si aparo cu orice pret,, dragostea e cea mai frumumoasa aventura..




Statusuri iubire nr.8:

___[]~[:*]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[>:P]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[:*]~[]___




Statusuri iubire nr.9:

mi-am asternut visele la picioarele tale deci calca cu grija sa nu calci pe visele mele




Statusuri iubire nr.10:

"Poate pentru lume esti o singura persoana,dar pentru o anumita persoana esti intreaga lume...:X" by Andeyutzu11




Statusuri iubire nr.11:

..de ce....ma lasi acum q sufletul indurerat..inecat in tristete..de ce il lasi sa se inece????




Statusuri iubire nr.12:

TE IUBESCk in styl GABANNa ka ejthy DOLKe ka bomboana..TE IUBESCk in styl ARMANi ka sa moara toty dusmanhy...shy atunky knd n`am ke fake...TE IUBESCk in styl VERSAKe..:X:X:X...by yVoooNik..;;)...




Statusuri iubire nr.13:

Un SiNgUr CeAs De DrAgOsTe PoAtE fAcE cAt O vIaTzA iNtReAgA




Statusuri iubire nr.14:

Daca dragostea dispare viata mea na-re culoare,si doare tot mai tare,apare o intrebare se gandeste la mn oare:''Se gandeste la mine oare?''




Statusuri iubire nr.15:

ingerash din cer picat,ochii tai m-au fermecat,dintr-o singura privire,s-a nascut a mea iubire




Statusuri iubire nr.16:

1 inseamna un sarut... 2 inseamna fericyre ..... dar yo c insemn pt tine???




Statusuri iubire nr.17:

Love is like the wind , you can't see it , but you can feel it !




Statusuri iubire nr.18:

nu imi dau seama prea bine dak sentimentul pe care il incerc gandindu-ma la tine este regret pt tot ceea ce am pierdut sau nostalgie pt timpul... pt etapa de viata care a trecut




Statusuri iubire nr.19:

cand eram mik citeam din cartzi..dar acum citesc pe buzele tale cat de mult ma IuBeShTi :P




Statusuri iubire nr.20:

Sarutul tau inca il mai simt pe buze ? ma faci sa plutesc atunci cand imi zambesti... lasa-ma sa fiu langa tine, atunci cand te trezesti!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu