Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
Intre mine si tine nu mai exista ceva stii bine

Dar cand teai sarutat cu altul nu teai gandit la mine!!




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
Dragoste cu ratzia ...




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
dak u ai fii o floare

eu as fii lumina ta

tzyas da viatza sh culoare

pt u as exista




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
dc majoritatea oamenilor plangprt. casiaupierdut perechea ma exista milioane de oamneni




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
DND tund crocdili




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
intre ratiune si prostie, intre regret si remuscari, DORM




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
Taci acolo ca n-am chef de tine ... DND




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
...eu cand vin nu ma mai duc si cand stau nu mai merg!!!... intelegi tu cum sta treaba? ... e oabla treaba!!! :))




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
ce gluma buna am uitat sa rad




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
stiam k iubirea inseamna suferinta..... dar alaturi de u suferinta nu exista..............




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
care`mi da un foc... scz d mass.. l`am primit si yo.. de la bunica




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
Tristete ce ai cu mine k eu ma am bine cu tine ? ? ? :((




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
tristetea imi iese prin ochi..




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
Doi-zece, preiau de proba controlul

Prin efractie ti-am penetrat difuzorul

Sa fuga pamantul de sub mine, peste tine...

Viata-i de cacat, iar tu esti plin de viata...




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
dak ma urasti trage in mne ku arcu,dar ai grija sa n nimeresti in inima pt k akolo te afli u:X:X:X:X... te iubesc irina :X:X:X:X:X




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
opriti planeta vreau sa cobor




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
Nu pot sa dorm si injeraju meu mi-a spus sa ma gandesc la ceea cei mai frumos in viatza mea. M-am gandit la tine pt k viatza mea esti tu...




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
am fite de top model ... fata de firma CHANEL ... VERSACE ma ridikt... D&G ma ajutat... NIKE mia spus adevarat... k nu sunt un om ratat




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
status under construct




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
Te'am intalnit in cimitir

Aveai pe piept un trandafir

Din ochi iesea un viermisor

Aveai in spate un topor...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu