Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
sunt cea mai frumoasa fata

De baieti apreciata

Fite si tupeu

Este stilul meu

Indragita si stilata

Sunt o fata adevarata




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
Foaie verde de bujot , meai dat buzz te-am dat ignor !




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
Te iubesc

Te doresc

Pe bune...

Chiar nu glumesc...




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
Nu tin la tine.nu esti sufletul meu.nu te plac.stai linistit.ca io nu tin la tine pt k te iubesc....nu esti sufletul meu pt k esti inima mea....nu te plac..pt k te ador!




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
am vazut pe usa barbati dar cand am intrat erau numai wc=)))))




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
DND.....dak vrei sa vb cu mn ridik 2degete si taci...




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
uneori dragoste te poate ucide atunci cand o perzi




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
intotdeauna am capul sus ori ce ar fi !!!!




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
Ce rost are sa traesti

Dak iubire nu gasesti

Si nu auzi vorbe bune

Doar intriga,futie,ura

Pkte qm ar fi mandria

Desfraul,crima,lacomia

si greu k singur sa razbate

te-mpotrivesti,injuri si kzi

si nu e nimeni sa te asculte

e D-zeu atata doar

in haosul fara amor hotar

inchina asa dar o ruga

si spera intr-o viata buna




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
Decat daca vrei sa imi spui ca ma iubesti,iubirea ne desparte.Intimp ce mergeam prin padure iti auzeam pasi calcand frunzele,si imediat mam indragostit




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
Nu iubi un baiat blond ca ea vagabond....iubeseste un brunet ca e mai destept:)




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
DRAGOSTEA ETERNA DUREAZA 3 LUNII




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
iubeste-ma azi ca yo maine nu te mai iubesc




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
love is in the air... pacat ca bate vantu'




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
I happy beacuse my cat is lasby...:))




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
dnd ma dau cu c..u pe razatoare x-(




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
I love her but tell her .... what do you see me kiss her .... say .... his or her best writing




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
Fite gesturi si tuoeu asta e talentul meu pe ecran da foarte bine o printesa asa ca mine stiu san vart totul pe loc dobor prostii dintr-un foc sunt fetita smecherita hai fa pasi si gura mica...:X:X:X




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
ce te uiti ma freaca-mi-ai menta.......




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
teas deranja..........daca .......mai deranja.......sa te deranjez



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu