Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
Hey hey rea e lumea cand tu te indragostesti si ceilalti nu te lasa sa iubesti baiatul potrivit.




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
M-am indragostit....Tu nu iti dai seama..N-eam cunoscut de putin timp din cauza unei prietene..Acum eu m-am indragostit de tine...Nu stiu ce simti tu pentru mine..:((:( ...Mereu ascult muzica trista si ma gandesc la tine...dar nu stiu daca te gandesti la mine...stau pe invizibil tot timpul...daca imi vei spune vreo data NU eu voi muri inecata......:(




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
Chiar si knd esti trist...zambeste k nu stii cn s-ar putea indragosti d zambetul tau...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
T besk d mult sh u sti.aseara am avut cea mai frum noapte alaturi d tn,chear dak u umbli ku altcineva miai spus k o vei lasa pt mn chear dak ea e mai mare dekt mn...miai promis multe...pe moment team crezut,dar azi knd mam trezit miam dat seama k nu e aja




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
Deci sunt busy dc nu intelegi daca dai buzz team spart ca sunt busy sa moara masa lu vandam ca sunt eu busy




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
Dragostea este ca un razboi,incepe dintr-un nimic dar todeauna iti va ramane in minte...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
Pt mine uh ejti soare…langa uh viassa colorata pare… orice fulg oriceadiere…cand sunt q uh parcai o mangaiere




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
\\\~__Hai__Sa__Fim__High__~///




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
Vrei s fi stilata...accept... respekt....dar nai clasa!!!sh exagerezi!!!...meditezi...incerci sa ma copiezi...by narch




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
DRAGA IUBITA,subsemnatul INDRAGOSTIT,domiciliat in orasul IUBIREA MARE,str FERICIRII,student la facultatea STIINTE ALE IUBIRII,te rog a-mi aproba cererea de afi iubit.Mentionez ca aceasta imi va folosi pentru toata viata, iar abilitatile ma recomanda pentru acest titlu.Iti multumesc anticipat si TE IUBESC DIN SUFLET.




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
ce trist e sa il vezi pe cel pe kre il iubesty spunanduti k el o place pe prietena ta iar knd este intrebat dak te place el spune furios k nu ..........ce durere......ce tristete ...dc oare trebuie sa existe asemenea lucruri?????dcccccccccccccccc????




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
oare cum doamne am putut ? sa iubesk atat de mult pe cn nu trebuia eu iam dat ji viatza mea iam dat inima din mne am crezut k tzine la mne eu iam vrut doar binele jil mangaiam cu noptile......hay intoarce-te la mne jur k totul va fii bne am sa fac doar c vrei u tot c iti cere sufletul...nici lacrima nu-mi ajunge stiu k voi ofta jioi plange cu tne stau de dragul tau daia beau ji plang mereu :(((:((((:((((




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
Prostii nu pricep, ei nu percep, stiu doar sa critice, luati-va de Shadow, ramenti cu leziuni fizice...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
te iubesk bah!!!!!!!!da nu inteleg dc u nu ma crez te iubesk!!!!!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
baiat cu dacie ... caut fata cu benzina...!!!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
fara tine vreau sa incep o viata noua:P

nu conteaza[-(dak imi rupi inima-n doua=((:((

chiar nu mai suport pe strada mea sa ploua:|

vreau o viata noua:(,o viatza nou........




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
iubirea nu inseamna suferinta cum nici o lacrima nu inseamna tristete




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
Purtam fiecare o dragoste in noi

dar eu pt tine si tu pt alta

astept un raspuns...asteptzi un raspuns

dar eu de la tine si tu de la alta

si mana in somn o vad mangaind

dat tu in visare nu vezi decat alta

si ce ne ramane sa facem atunci?

cand soarta nu stie decat sa dezbine

iubim amandoi...traim doar iubind

desii tu pe alta...eu totusi pe tine!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
mi e dor de okii tai pentru k nu i pot vedea...bratele mi sunt golae k nu te pot imbratisha..buzele mi sunt reci k nu te pot saruta.....inima mi se frange k nu esti.....al meu:X:X::-




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
te iubesk.....cum na`m ubit p nimeni ./..///te sarut incet .....dar cv se intampla nu esti tu :((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu