Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
doi copii numarau o bila pana la 10...se incurca si o iau de la capat...:)):)):))




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
daca ma iubesti sunama la numarul de telefon 07...




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
De Ce UnEoRi DrAgOsTe SeAmAnA MaI MuLt K UrA !!




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
iubeste pe cel ce te iubeste




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
pt ionut de la raluca




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
DND FAC BAIE CU PORCU SI GRAUNTE PENTRU PORC,POATE II ESTE FOAME LA PORC,SI MANANC SI EU DACA MAI RAMANE CEVA!!!!!!!!!!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
Nu te mai inteleg......ne vedem imi dai un zambet vag si destul de dulce....apoi te vad cu alta.....in alta zi ma faci dragutza iar apoi ma ignori toatal o perioada lunga de timp......eu nush ce sa mia cred despre tn.....ce o fi in mintea ta?:((:((:((




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
te iubesc dar nu ti-AM SPUS

Ca eram cu gandul dus...

dar akum cand ma gandesc...

iti spun sincer Te IuBeSk




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
DND ...plecat in Spania la cules de portofele...




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
nu te voi uita....sufletul mheu




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
stii cum tzii un prost in suspans ? Itzi zik yo mai tarziu :-j




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
dnd dnd




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
DND Am treaba IUBESC din pacate sentimentul NU e reciproc




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
tu poti sa te`n doiesty de soare/de fokul ce sknteie`n stea/de legile nemuritoare/dar nu si de iubirea mhea




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
este bine sa lasi bautura....ansa rau este sa uiti unde ai puso




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
nu rani dak nu poti vindeca!




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
de ce tocmai tu?de ce tocmai dragostea mea?dece tocmai eu?de ce?sa iubesc,sa plang,sa sufar.......pt cn?pt tn?meriti acest lucru?nu ...............ti-ai batut joc de dragostea mea,de tot ce am simtit pt tn,,,,,astazi ma uit in urma si vad k nu a meritat!




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
Dami visele in care ne tineam de mana si imi spunei cuvantulte iubesc....8 litere.....2 cuvinte....1 singur inteles:TE IUBESC cand spun asta simi aduk aminte,ma gandesc la u si lacrimile imi curg pe obraz si abia astept sa te intorci la mn.....

kiar dak u nu mai vrei io ma gandesc la u ca la un prieten....

dar te rog sati fie mila de cuvantul :TE IUBESC!!!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
te voi iubi la nesfarsit




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
Ma gandesc la tactu cand o fut pe mata...DnD :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu