Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
Am avut incredere in tine.....Dar nu ai meritat...Cu prima okzie mai tradat....




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
Eu iti zic ca tin la tine;tu te superi pe mine ,nestiind de fapt ca tin mai mult la tine si in acelasi timpt TE IUBESC MULT!!!!!!!!!!!!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
De-as avea o putere sa patrund in ochii tai

Sa-ti cunosc interiorul si-ale inimii batai

De-as fi mereu cu tine...

De-ai fi mereu cu mine...




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
sunt asa de misto incat citesti toti imi se uita la mn dak sunt pe mess simi vad statusul asta...ma poti contrazice?




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
dnd fumez o cana de cafea si beau o tigara




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
Te iubesc ca am placere , si te voi iubi mereu , Pana ce pamantu negru , Va calca pe pieptul meu .




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
stii cat tzin la tine??itzi zic eu...nu stii pentru ca nu ti-am zis niciodata si nici nu imi citesti gandurile




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
Timpul este ireversibil, asa ca de ce sa-l petreci alaturi de o persoana care nu te merita si nu te respecta?




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
esti atat de dulce incat am facut carii:)))[:X] by pisykutza




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
We've built a love but that love falls apart,

Our little piece of heaven turns too dark. =((




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
rau i sa citesti statusuri da mai bn sa citesti statusuri decat sa fi prost si sa nu-ti dai seama




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
Bate si ti se v-a deschide… proces penal!




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
Gimme another beer, you’re still ugly!




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
“Am invatat ca despartirile vor durea mereu, fotografiile nu vor inlocui niciodata clipa reala, amintirile bune sau rele vor provoca lacrimi, iar cuvintele nu vor inlcui niciodata sentimentele adevarate.”




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
|} |\| |}...deci, cauta`ma unde nu`s...fraiere




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
iubirea apare incet iar eu m-am indragostit suspin rad iubesc si tac sa te am in inima




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
catelul frumos vrea sa roada un os osos dar nu poate sta in cotetul lemnos ca nui prea luminos




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
`nU pOt sa cRed kT tE iUbEsC`

`sji cAt am pLanS eo pt tiNe`

`cAt mi`am dOrit sJi`mi dOresC`

`sA fii o viatSa laNga miNe`

`dAr niCi o cLipa nu reGreT`

`ca te`Am aleS toCmai pe tiNe`

`dE`aR fi diN nou k sA aleG`

`eO te`As aLege tOt pe tiNe




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
Fiecare cuvant e o speranta in plus… cu fiecare clipa trecuta moartea mea e mai aproape… iar eu inca visez la tine…




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
va veni o data vremea cand in urma vei privi dar degeaba caci eu nu te voi mai ierta caci tyai batut jok de drgostea pura acum sa intors roata sufera cum am suferit si eu maddy;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu