Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
ai paru ca muma lui mos craciun si gatu ca girafa




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
VIN BABELE DIN SAT SI INTREABA UN CACAT ce pute asa de tare? nu stiu ca iio mam cacat pe mine!!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
Daca viata mi-ar putea oferi

Inc-o data sansa de-a regasi

Clipele ce-au fost si s-au risipit

Si tot ceea ce impreuna am cladit

Port in gand mereu doar privirea ta

Realitatea nu o pot accepta

Ieri erai cu mine azi nu mai esti

Ce s-au scris candva au fost doar povesti...



II

Tu spuneai mereu traieste-ti clipa

Viata insa n-a putut ierta

Tu ai plecat de langa mine

Mi-a ramas doar amintirea ta.....



Ref :

Vei ramane-n gandul meu

La bine si la greu

Iar tot ceea ce-am facut impreuna

Ne va lega mereu ....(bis)



III

Astazi cerul parca e innorat

Totu’-n jurul meu imi pare schimbat

Uneori viata e de neinteles

Ea nu iarta iar tu nu ai de ales

Este ultimul tau drum, te-am pierdut

Amintirea se asterne-n trecut

Ieri erai un suflet nevinovat

Astazi tu de langa mine ai plecat

IV

Parca ieri traiam sperante si vise

Parca ieri aveam tot ce ne-am dorit

Tu spuneai ca viata merge-nainte

Ma intreb oare chiar s-a sfarsit ?



Ref :

Vei ramane-n gandul meu

La bine si la greu

Iar tot ceea ce-am facut impreuna

Ne va lega mereu ....(bis)



Stiu ca ma auzi...

Este poate ultima oara cand te privesc in ochi

Ultima oara cand iti vad chipul

Ultima oara cand iti vorbesc

Lacrimile nu-ti pot sterge amintirea

Ai ales un drum pe care nu exista suferinta

Nici durere...

Mi-e greu sa accept, insa...

Independent de noi :

Viata merge inainte !



V

Parca ieri traiam sperante si vise

Parca ieri aveam tot ce ne-am dorit

Tu spuneai ca viata merge-nainte

Ma intreb oare chiar s-a sfarsit ?



Ref :

Vei ramane-n gandul meu

La bine si la greu

Iar tot ceea ce-am facut impreuna




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
trei maimute au scapat de la zoo :una a fost gasita mancand banane

a doua a fost gasita jucand fotbal

iar a treia citind acest MAS (by clyf)




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
ce face o vampiroaica singura in desert?

asteapta sa ii vina cilul:)):))




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
Te iubesc esti totul pentru mine...




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
fa fat de ce nu ma lsi in pace faaa mai taci




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
te iubesc shi nu glumesc ...versuri eu scriu pentru tne shi thu nu ma vezi pe mine...zici ca sunt cam insistenta dar pentru tine sunt fata perfecta..:X:Xtu zici ca nu e ubire..dar eu zic ca e mai mult decat atat e dragoste[:x][:x][:x][:X](*)(*)(*)te iubesc moolt ingerasul meu...:X:X:*:*:*:*




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
stau cu cartea in mana mama crede ca citesc dar cu gandu la tine stau si voi ma sta pana voi muri ca tu nu esti ca si carte tu esti mai important te vreau




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
sunt ocupat......cel care ma deranjeaza papa o oala cu c....t =))




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
cat ma potrivesc cu cristina




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
Il iubesc,Il doresc Dar El Are p Alcineva Si Pe Mn Nu MA VEDE KAT SUFAR PT EL !!Sper k intr-o zi cu soare sa imi zica k i pare rau pt k nu a observat!!Macar atat vreau




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
Iubirea Are Uneori Limite Si Se Poate Identifica Cu Infinitul, Atunci Ce`l Mai Mare Pacat Al Meu Este Ca Te Iubesc La Infinit ;)




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
mergi....departe....departe....cand vei intalni groapa....iti vei da seama ca acolo sa terminat totul....nu urla....nu suspina....lasa o lacrima sati ude obrazul....




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
aho aho copii si frati stati pe mass si nu urati k la netu pleaca si nu mai vine ink odata si asa si am uitat.da mass si te-ai culcat




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
cine a iubit nu uita

cine uita na iubit

cine iubeste si uita

niciodata na iubit




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
te sarut in stil fizos in sistem periculor




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
D.N.D. ma plimb cu jahtul prin desert....




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
orce motive ai avea nu poti sa te desparti de persoana iubita...doar daca nu o mai iubesti.....id meu e alinutzza_p




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
dragostea e ka o pula,kind o sugi kind o ligi pe din afara...un minet asa kankretnii,etc,de astea.....Micika



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu