Statusuri:noi 2012 fitoase

Statusuri noi 2012 fitoase nr.1:
>
Eu traiesc u stai.. sunt tot ce tu visezi si din pacate n’ai.




Statusuri noi 2012 fitoase nr.2:
>
Plange cerul pentru mine

Ca ti-ai batut joc de mine

Plange cerul ne-ncetat

Ca tu m-ai uitat...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.3:
>
te place styu

ytgh76




Statusuri noi 2012 fitoase nr.4:
>
sti de ce pretuiesc eu viata?pt ca odata cu ea a aparut dragostea,sti de ce pretuiesc dragostea?pt ca odata cu ea ai aparut tu in viata mea si mi-am gasit un sens pe lumea asta si anume sa TE IUBESC NUMAI PE TINE!!!!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.5:
>
nu iubi baiatyl ce te face sa plingi..........iubeshtel pe cel ceti sterge lakrima.........




Statusuri noi 2012 fitoase nr.6:
>
is hannah montana:*..boys




Statusuri noi 2012 fitoase nr.7:
>
ce isi doresc barbatii???? 1.sa gatesti pt ei 2.sa te culci cu ei 3.si in rest lasa-i in pace ar vrea ei :))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.8:
>
Bea suc de fructe,

Suc de fructe inseamna sanatate,

Sanatate inseamna sport,

Sport inseamna faima,

Faima inseamna bani,

Banii inseamna femei,

Femei inseamna dragoste,

Dragostea inseamna SIDA,

SIDA inseamna moarte,

Deci nu mai bea suc de fructe!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.9:
>
nu sunt facutha din dolcetza ..ci din garone shi gheata:X:X




Statusuri noi 2012 fitoase nr.10:
>
pentru a iubi o persoana,trebuie sa o cunosti in primul rand,din toate punctele de vedere;nu te intalnesti asa din spusele unor prieteni care va insala




Statusuri noi 2012 fitoase nr.11:
>
ce daca esti departe...ce daca nu te pot atinge...iubirea mea e aceeasi si la distanta...:X




Statusuri noi 2012 fitoase nr.12:
>
FitZe GeStuRi j tUpeU aSta e taLenTul mEu!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.13:
>
iubeste si nu privi inapoi




Statusuri noi 2012 fitoase nr.14:
>
am ramas confuza de timpul ce tot trece:-?

am intrat deja,aproape iesim din amotimpul rece...:-w

ma tot poarta cu vorba ca e si va fi bine...:-@

dar nu inceteaza s-arunce cu indiferentza-n mine:-<



nici eu nu mai stiu ce sa simt#-o

imi vine sa rad si sa plang din senin8-|

simt k am puterea de a-l uita~X(

insa am slabiciunea de a-l suna:)]



ma uit pe geam si imi dau seama/:)

ca in situatia asta ma apuca teama:-ss

nush ce sa mai fac sa ajung la final:-<

il rog p Dzeul meu sa ma ma ajute iar[-o<



imi suna telefonul si este el...:-c

imi spuse ca vorbise cu moshul,inca de ieri...:-b

ca ii lasase un biletel scris de mine sub brad:-??

pe care scria ca tre sa-l sarut pe buze din start:*



a trezit o scanteie de speranta-n mine*-:)

astept sa-i dau sarutul ce i se cuvine..:*

ramane pe luni,prima zi de cursuri dupa sarbatori:)

dar crek ma insel,pot ashtepta momentul pana in zori...:-@



ma tine-n suspans,raman in balans8-}

nush cum sa-mi revin,sa pot a-i vorbi...#-o

tre sa fac ceva incat sa stiu ceva concret~X(

viata mea nu e o gluma...il pun a respect !:-l





by Cr3tz0lin@..cu decicatzie speciala...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.15:
>
cand te gandesti la mn sa sp ca am murit cand ma gandesc la tn uit tot ce am simtit u mai mintit pe mn eu n-am stiut sa mint acum am invatat si nu mai simt nimic :((




Statusuri noi 2012 fitoase nr.16:
>
Viata, e o boala mortala transmisa pe cale suxuala!





By BerlosS!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.17:
>
Iti doresc sa ai mainile pana la piept ... limba pana la genunchi si sa te manance in cur... :D

.....raspuns....



iti doresc o pereche de coie in calcaie si sa sari ca si un cangur de ici colo...:)):)):)):))=))=))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.18:
>
Oameni sunt de doua feluri:felul intai si felul doi!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.19:
>
barbatul e o gresheala acceptabila a naturii....




Statusuri noi 2012 fitoase nr.20:
>
dragostea e frumoasa dar periculoasa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu