Statusuri:noi 2012 fitoase

Statusuri noi 2012 fitoase nr.1:
>
ROMA e un orash frumos:X .ia citeshte`l tu pe dos:X




Statusuri noi 2012 fitoase nr.2:
>
Magia fulgishorilor de nea,un vals intruchipat in EA,zambetul de nepretutit al TAU si dragostea ce ti`o port doar EU..:">.inseamna.“Love"and this is magic. But isn’t magic just an illusion?"







by..:x





๋ ๋ ๋๋๋๋·٠•●๋x“„ ßy◊ы „”x●๋•٠·๋




Statusuri noi 2012 fitoase nr.3:
>
eu sunt de acolo de unde soarele rasare doar daca il platesti




Statusuri noi 2012 fitoase nr.4:
>
Luther napolitana e baiat mare in pantaloni de baiat mare..:):):))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.5:
>
Eu sunt pruncu lu Magmau. Nu te pune cu Zebedeu!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.6:
>
Poezie poezie puta mea e de hartie daca'r fi de ciocoloata ar manca-o lumea toata !!!!!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.7:
>
cand DUMNEZEU a zis ... sa file lumina ... electrica a spus .....teapa fraiere ...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.8:
>
il iubesc.. da prstul umbla dupa alta care vrea sai faca numai rau si sal traga in jos.... a fost cu mn dar ma lasat pentru ea.. pt ca ea la pacalit ca il iubeste dar io il iubesc mai moolt nui carect .... de ce este asa de nedreapta viata de ce trebe sa pierzi pe cineva drag exact cand simti nevoia de elc and stii ca trebe sa fie langa tn sa-ti aline durerile pe cre le ai pe suflet nu inteleg de ce mi la luat dragostea de langa mn exact cand era mai frumos mam trezit dintr-un vis frumos si am ajuns intr-un cosmar care nu se va mai termina pana nu m sal recapt inapoi el e diamantul meu cre imi da viata fara el viata mea nu are rost nu inteleg de ce ........ trebuia sa mil ia pe el.. TE IUBESCCC.. pentru un baiat din ocav bancila...din cl a opta..:((:((:((=(( care mia sfasiat inima si care mia luat visele si sperantele cu el..:((




Statusuri noi 2012 fitoase nr.9:
>
mi dor de tine de dragoste ta,de cand ai plecat viata mea sa schimbat .hai inapoi shi am sati promit ca niciodata nam sa te mai MINT !!! te iubesc !!!!!:X:*:X




Statusuri noi 2012 fitoase nr.10:
>
La multi ani !




Statusuri noi 2012 fitoase nr.11:
>
2 mosi la 10 mii..k sunt la reduceri..:)):))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.12:
>
DnD astept pe mosu dak nu esti mosu nu incerca sa vorbim;))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.13:
>
pOathe` k nu ma supar`:-j...pOathe st chiar fericitha`:x daca eram un []NIMENI[] cu sigurantsa` nu eram asha barfitha` !..:)




Statusuri noi 2012 fitoase nr.14:
>
un craciun ferecit si ce va doriti otysor_oty va ureaza craciun ferricit




Statusuri noi 2012 fitoase nr.15:
>
DND....numar banii de 5 minute si deja ma doare mana




Statusuri noi 2012 fitoase nr.16:
>
Deschide usa crestine

deschde usa crestine

sa fur si io de la tn

k esti mai bogat k mn

kam venit din nou la tn

plecam cu gentile pline

noi la viflaim am fost noi la viflaim am fost

de 2 porci sa facem rost si nea prins sefu de post

ingerii din cer coboara

peo franghie si o scara

ingerii din cer coboara

avusai si io peo scara 3 ismene mi le loara

staunul del inconjoara

pleaca cu tot din camara

ingerii cu floai in mana

ma batura o saptamana k le furai clotza buna




Statusuri noi 2012 fitoase nr.17:
>
La pescuit...Nu da BUZZ ca imi speriatzi pestii




Statusuri noi 2012 fitoase nr.18:
>
Stiu ce vreau de Craciun....pe tine:C:C:*:*:*




Statusuri noi 2012 fitoase nr.19:
>
are blanita aurie ochii o minunatie:un albastru te orbeste cand il vad ma-nebuneste




Statusuri noi 2012 fitoase nr.20:
>
hai mos craciun..ca te ast de un an bun..:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu