Statusuri:noi 2012 fitoase

Statusuri noi 2012 fitoase nr.1:
>
Ninge pentru ca am adus fericirea ta si fii atent:N-o neglija!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.2:
>
Draga mea chiftea prajita tinichea mototolita iti trimit din departare un colac si-o lumanare si ca semn ca te iubesc cimitirul ti-l doresc...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.3:
>
iubirea e un vierme ce roade neincetat o inma de fata sh una de baiat




Statusuri noi 2012 fitoase nr.4:
>
ai pigmentu colorat

bruneto esti diamant

si tenu k ciocolata

bruneto tu mai dat gata:X




Statusuri noi 2012 fitoase nr.5:
>
dragostea e in aer...deaia te face sa zbori si este singura care te face sa o simti cu adevarat !




Statusuri noi 2012 fitoase nr.6:
>
daca-s fi un fluture mis mas ascunde intrun plic, dar daca plicul sar fi rupt as iesi sa te sarut :x




Statusuri noi 2012 fitoase nr.7:
>
barbati st o comoara deaceea trebuie ingropati :d:d:d:d




Statusuri noi 2012 fitoase nr.8:
>
mai...care aveti de aface cu me...mergeti la dracu k oricum eu sunt acela:))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.9:
>
IuBiReA nU aRe LeGe:-*




Statusuri noi 2012 fitoase nr.10:
>
Daca cineva nu te iubeste asa cum vrei ...

... Asta nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletu ... :X:X




Statusuri noi 2012 fitoase nr.11:
>
Vrei sa invatam matematica?

Ne adunam,sczdem hainele,

imparim patul..,adaugam intregul in fractie

Si asteptam 9 luni....

Deci,vrei sa invatam matematica???




Statusuri noi 2012 fitoase nr.12:
>
Dragostea nu`nseamna nik decat dak vrei sa f**i p cnv :))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.13:
>
am zecii de motive sa ma pish pe tine ,dar pishatul meu nu-l dau pe orcine dnd




Statusuri noi 2012 fitoase nr.14:
>
IUbesTe ...... , IUbeste cuRAT

IUbestel pE ....... cA nU e paCAT




Statusuri noi 2012 fitoase nr.15:
>
dnd .....sau draci o sa iti cante live in seara asta




Statusuri noi 2012 fitoase nr.16:
>
da da da :))):))) am scris un stts :))) si chiar nu aveam idee d unu :)))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.17:
>
te vad dar ni-mi ajunge ...te am si te mai vreau...si...te iubesc pana la doamne doamne si inapoi




Statusuri noi 2012 fitoase nr.18:
>
DND...Procesez...Loading...:))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.19:
>
beau bere pana la schimbarea la fata




Statusuri noi 2012 fitoase nr.20:
>
Hai sa ne inpartim lumea ....... luna mie, stelele tie.... oceanul mie. Pamantul tie ......... dar mai bn totul tie si tu mie... asta e cel mai mijto;))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu