Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
ma gandesc k nu e bine sa te gandesti atat de mult la mine k te gandesti aiurea k la mine nu tine vrajeala la fel k la tine




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
Eoo n`am noroc in dragoste shi` mi se par mistho` statusurile ;);)




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
NU IUBI` BAIATUL CARE ARATA BINE JI CARE SE POARTA URAT K TNE`..IUBESTE`L P ACELA CARE ESTE ALATURI DE TNE` MEREU ..EL NU TE VA FAKE SA SUFERI..:x:x:x




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
CiNe vReA pLiCtISeAlA?OdAu pE GrAtiS....www.




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
Sex is not the answer.

Sex is the question. YES is the answer.



powered by Karenina




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
nu mai abservat cand eram aproape de tine...

si asta ma durut am incercat sa inteleg dar....mi-ai spus adio si ai plecat nu mai lasat sa-ti spun si eu cun cuvant..am observat k dragostea noastra a fost doar un joc pentru tine




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
acum catva timp te simteam langa mine...dar acum mi-am

dat seama ca n-ai fost niciodata langa mn:((




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
E greu sa mergi p drumul vietzii.Cu inima pustie..E greu...sa suferi in tacere:-




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
....Am Intrebary D pus,Raspunsury de Dat,Gandury D askuns,OAmeny D uYtat....:X:X:X




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
Ploua acum... ar trebui sa te duci la geam si sa numeri picaturile de ploaie... atat de mult imi este dor de tine...




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
MA URMARESTE EMBRA TA/ORIUNDE MERG IUBIREA MEA/SI ORICI PAS FACUT DE MN/MA ADUCE TOT LA TN




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
Zambetul celui care sufera e mai dureros decat lacrima celui care plange;)ador statusul asta:X:X:X




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
DND fac plaja in cuptoru` cu microunde




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
Daca nu-ti aud inima cum bate

Inseamna ca esti prea departe...

As vrea sa fii aici.




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
E GreU Sa PlaNgi AcOlo UndE rAdeAi OdAta Sa VezI CuM FeRiCIREa In laCriMi e ScaLDaTA




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
as vrea sa te revad din nou si luna sa ne lumineze plimbarile tarzii sa-mi plimb iar mana in parul tau te-astept de mult dar nu mai vii...(asta pt iubirea mea..te iubesc mult si nu as putea trai fara tn...esti tot ce am mai scump pe lumea asta..te rog sa nu ma faci sa sufar...te iubesc...si sper k ochii tai senini sa fie doar ai mei..iar guritza ta dulce..sa fie dekt a mea..te iubesc)




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
cum am putut sa am atata incredere in tine si sa te iubesc asa de mult si tu doar ti-ai batut joc n-ai stiut sa-mi pretuiesti iubirea, regret ziua in care te-am cunoscut enorm de mult! M-am pierdut de tot, nu mai stiu cei cu mine am inebunit......acasa plang,pe strada plang,la scoala plang! nu mai stiu ce sa ma mai fac!:((




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
DND---- ma alerga un melc.....




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
\"Durere e sa iubesti...nenorocire cand scapi de ea\"




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
DND-ma gandesc cui sa-i dau ignor:-?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu