Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
o floare a inflorit /o zana a rasarit/soarele a asfintit/si-n preuna ne-am iubit.:D

trimis de bacinschi bogdan




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
fu-2-10-n cur indiciu........ENGLEZA




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
2. ''''''''''Ma simt pierduta acum cand trebuie sa scriu si aceasta poveste de dragoste..

Nu inteleg de ce soarta e asa de cruda??? Sau e doar un moment de ratacire???

Odata,candva,prin luna decembrie,un baiat ajuta o fata sa scape de lacrimile unei iubirii...

A fost alaturi de ea,pas cu pas.Era departe,intradevar,dar asta nu conta...

In ianoarie baiatul a primit primul mesaj din partea ei care spunea: TE IUBESC!

Astfel a trecut luna ianoarie,erau fericiti,iubirea lor incepuse deja.Stiau ca sunt unul pentru altul,aveau si semne care sa le spuna asta.Era ceva incredibil,indragostiti,isi povesteau mereu intamplarile,isi spuneau cat de mult se iubesc si ca unul fara altul nu ar putea fi.Cand ea se simtea rau,se simtea si el,si invers.Practic stiau cand nu le e bine...

Luna febroarie,i-a indepartat cam mult pe cei doi,el s-a angajat,nu mai avea timp sa vorbeasca asa mult cu ea…iar ea..ea s-a lasat dusa de val.Aici ea a gresit!

Astfel ca,luna febroarie si chiar si martie,i-a gasit mai distantati ca niciodata.Ea suferea in tacere…el era nepasator…dar tot la iubit,pentru ca atunci cand iubesti,iubesti cu sufletul.

Luna mai in schimb,i-a apropiat iar,o intamplare nefericita l-a facut sa constate ca ea e fata pe care o astepta de mult timp.Luna iunie si iulie au fost de vis.Inca erau departe,dar aveau planuri...

Luna august,i-a gasit impreuna,la mare…...Au fost cei mai fericiti de pe Pamant.Se iubeau mult si asta se vedeau in ochii lor...

Nu se poate spune ca a fost doar asa,vorbe in vant…cand ei tremurau de fericire unul langa altul.

Zilele acelea de fericire au durat putin… dar a fost frumos.…Dar baiatul era increzator si i-a spus sa nu ii fie frica,o sa invinga pana la urma tot,incetul cu incetul ..

Astfel,luna august a fost perfecta pentru ei.Semnele nu incetau sa apara si cu fiecare zi ce trecea isi dadeau seama ca sunt unul pentru altul...

Dar...!!! a venit luna septembrie!!! septembrie( o luna pe care fata inceput sa o urasca...si stiti de ce???...Pentru ca cineva i-a furat …i-a furat dragostea lui...

Acum sufar mai mult ca oricand...Doamne,imi doresc sa nu fi existat pe lumea asta,imi doresc sa nu fi fost atat de slaba...

De ce iubesc??? De ce iubesc doar eu??? De ce el nu mai iubeste??? De ce,cand totul era minunat,

cand in sfarsit eram si eu fericita,a trebuit sa se schimbe iar el ??? De ce???De ce,cand simteam ca tremura langa mine,si simteam toata iubirea din sufletul lui,acum o simt rece si pustie? De ce m-ai distrus??? De ce ai ucis acest suflet???De ce l-ai condamnat sa nu mai poata iubi niciodata???...DE CE???

Voi fi puternica...stii cand? Cand vei reveni inapoi...Pana atunci voi plange in fiecare noapte si ma voi ruga la Dumnezeu sa te aduca inapoi...Sa te aduca langa sufletul tau pereche care te va astepta toata viata!!!

Stiu ca Dumnezeu e bun si ne asculta rugaciunile.Si stiu si ca EL mi la dat pe el,nu pentru 8 luni,sau 8 ani,ci pentru o viata!!! Am sa ma rog pentru tine,sa te intorci iar la mine,stiu ca asta e doar una din problemele peste care trebuie sa trecem,ca sa dovedim ca iubirea noastra e vesnica!....

Mi-au spus multi asta,mi-a spus si sufletul,si de el ascult.

Si imi pare rau,ca pentru ceva trecator,ai distrus 8 luni de iubire! Vreau sa revii...trebuie sa revii,iubirea mea,altfel eu nu voi mai fi acelasi ca inainte...Simt mereu ca imi lipseste ceva...TU!!! Vino inapoi,vino inapoi,nu imi auzi sufletul cum striga disperat??? Eu am fost mereu alaturi de tine,si voi fi mereu!

Pentru ca TU esti VIATA MEA! Am sa te caut mereu…si intr-o zi ne vom regasi iar...stiu sigur...

tu esti pentru mine si eu sunt pentru tine...FOREVER!!!...'''''''''''' :)




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
TE iubesk pina la stele

ca pio cirpa de podele

te iubesk de nu mai pot

ca piun pork ku sirma-n bot




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
Buna[scz de mass l-am primit ji eop]=))




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
dnd fac sez




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
Incep sa cred ca nu exista prieteni adevarati!Doar 3-4 persoane iti pot fi prietene dar sa nu ai mare incredere in ele!ori cand te pot face sa regreti ca ai avut o speranta in ei ca si prieteni!




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
totzi taranii stau pe messenger




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
tu dai buzz eu dau ignor:P




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
Exista 2 feluri de oameni:

1.yo

2.ceilalti

:))




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
Trebue sa iubesti k s fii iubit!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
te iubesc si te voi iubi mereu...in aceiasi ora si in acelasi timp...te iubesc




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
DnD buniku la pC joaka Cs




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
Number of sheep in the mess, if you jumped, you goat! Stay one day ... : D




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
Nu te chinui lasami un mesaj dupa ce ies




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
eu rad mereu dar nimeni nu vede ce este in sufletul meu




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
Nu stiu ce a fost intre noi…o dragoste, o minciuna, o obisnuinta…..dar orice ar fi fost a fost un vis frumos… dar acel vis a ajuns sa ma raneasca…nu mai pot sa traiesc asa...




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
Mi`ai zis ca eu nu`s la fel ca celelalte ;;) Ti`am zis ca poate intr`o zi o sa`ti arat .. Mi`ai dat dreptate ca prea le`aveam pe toate :)))”




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
aUzI fah sA-Ti sP Cv:)nU T mai kInUi aSA k eL P Tn nU T vRea:)eU Pt eL SuNt iMpArAtEaSa;)IaR Uh EjTi o sImPlA ZdReAnTZA P Mn mA IuBeShTe, d Tn sE FoLoSeShTe;)Q tN VrEa DoAr o nOpTe,iAr q mN PaN`La mOaRtE;)Sh aTuNcI CaNd e q tN S gAndEsHtE ToT L mN:P




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
DnD.....numar rotunjoarele=))=))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu