Statusuri:noi 2012 pentru fete si baieti

Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.1:
>
Dc tot timpul cand simti ca nu mai poti iti vine sa plangi?.dc simti ca nici`o lacrima nu conteaza..?dece uneori....ceva te schimba radical..si nu mai poti fi..asa cum erai candva.?...dc tot ce e mai frumos nu poate fi al tau`?..




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.2:
>
Petalele de trandafiri

Se topesc

Cand el apare

Lumina Dispare..



By..RoZzItZzA




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.3:
>
daca plang plang dupa tn...daca rad rad alaturi de tn...am nevoie de tn..te astept sa ma strangi la piept.....te poop gaby...dj inna




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.4:
>
Beau suc de fructe

Suc de fructe inseamna sanatate,

Sa natate inseamna sport,

Sport inseamna faima

Faima inseamna bani,

Bani inseamna femei,

Femei inseamna dragoste,

Dragoste inseamna SIDA,

SIDA inseamna moarte,

Deci nu mai beau suc de fructe.




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.5:
>
.Nu pot uita privirea ta

Ai profitat de dragostea mea...

De unde atata rautate...

Si daca ai sti cati stropi de iubire am pus in toate...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.6:
>
stiti care e diferenta dintre un porc si o rama.................porcu rama da rama nu porcaie



by manescu




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.7:
>
team iubit ,te voi iubi mereu, dar nsh tu ce vei face, e inima ta e dragostea tha tu sti ce sa faci tu decizi ce vrea inima ta sau ce vrei tu sa faci,eu nu te pot obliga sa ma iubesty chiar dak eu o fac,era mai bne knd stiam k sh tu ma iubesty akm neam despartit sh imi pare rau de asta dar mie rusine sa tio zik in fata....:((:((:((




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.8:
>
dnd




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.9:
>
nu va mai luati toti dupa sts meu...cumparati-va ca nu'ss scumpe




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.10:
>
te iubescc Theo:X>:D




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.11:
>
Ce inculti si cocalari sunt unii care posteaza aceste statusuri:))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.12:
>
te iubesc atat de mult cad ma uit la tina ma topesc ....................ai o fata pe care nu vei fi nicio ..........vrei sami spui cv ma saruti si pa hai baby pa pa...:D:D:D




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.13:
>
DnD , pe mess ! =))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.14:
>
te iubesc mult ady




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.15:
>
hai sa dam mana u mana ca savem un coi pe luna




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.16:
>
stiti ce face un babuin in oglinda,,,,????...asta vei afla si tu daca te uiti




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.17:
>
esti viata mea




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.18:
>
Maine-i scoala,

Peste doua saptamani vara,

Spune-mi ca ma iubesti...

si te ajut sa chiulesti.




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.19:
>
Eu sunt draq u esti Dracula u esti mata u esti p&&a eu sunt draq u esti dracula masi in draci matii de dracula ca esti mata cu pula




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.20:
>
culmea matematicii:cunosti o necunoscuta,desfaci parantezele,introduci totul intr.o fractie si astepti 9 luni ca sa.ti dea......unu'..:D:D:D:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu