Statusuri:noi 2012 pentru fete si baieti

Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.1:
>
Daca curvele ar fi fosforescente atunci TIMISOARA ar fi Las Vegas de Europa.......... by romy zis si foki ...........din tm te iubesc mihaaaa:X:X:X:X




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.2:
>
au trecut 2 ani park ar fi trecut 2 zile....d la despartirea noastra am aceeasi inima inghetata.makr dak as fi gresit cu ceva dar s spune k in dragoste unul iubeste si celalat se lasa iubit'iar u mi-ai lasat mie partea cea my grea s te iubesc si u te-ai asat purtat d iubirea mea.

pacat k te pliktisesti asa d repede in 2 clipe mi-ai luat inima si ai aruncat-o iar akum e sparta in bucati si asa a ramas ...nu ma nici curaj s imi adun cioburile dar nici s las p altcineva s o faca.poate k ele tot p tne te asteapta.ce naive,nu stiu k tocmai u le-ai spart.sau poate k inima mea, ranita ,tot my are curajul s te ierte...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.3:
>
DaCa eO`S sUbIeCt De BaRFa..:-L

iNsEaMnA k tU eJi O TrAfA` ;)by gabytzu`:X




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.4:
>
Tuh esti cea mai mare dorintza a mea:*:XCRISTI te IUBESC cuv asta trb sal intelegi... o data:(((Cat mai stau ..:(* zimi o data ca ma iubesc si gata:((




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.5:
>
As vrea sa cred, sa pot visa, sa te aduc de partea mea.As vrea ca timpul sal opresc sati spun defapt ca te iubesc




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.6:
>
Eu tE IuBeSc nUmAi Pe tInE,Tu eStI InImA dIn MinE,tE IuBeSc La nEbUnIe Si nU pOt StA fArA TiNe.




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.7:
>
~~~ DrAGosteA e mAI mult decat uN seNtImeNt... e fortzA cAre AprINde stelele ~~~




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.8:
>
CE ESTE PUMNUL??? Pumnul ESTE PARTEA DE VB KARE MULTA MAXILARUL SHI TE INTREABA DAKA MAI VREY.....THARE RAW........BY LARYSTYKI




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.9:
>
Nimeni nu`ti vrea binele!!! Foarte bine mai mult BINE pt tine:>




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.10:
>
DaCa aS STii Ca Veii Fii a mea PenTRu ToaDeauna aS Fii Ceea mai FeRiCiTa FaTa De Pe PamanT..[]




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.11:
>
Iubirea nu e doar un zambet, nu e doar o floare, iubirea e un suflet ranit si apoi vindecat de altul...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.12:
>
dragostea e o sageata ce`tsi face rani de foc…sufera cel ce iubeshte…cel iubit ishi bate joc...[!!!]




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.13:
>
viatza nu e roz...asa cum cred multi..dintrte noi dar oricum din greseli se invatza:((




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.14:
>
..:::Vrei sa te dai putin mai incolo sa intru si eu online?!?:::..




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.15:
>
tu erai iubirea mea.....aqm te-am pierdut pt totdeauna.....nu mai astepta.....am pe altcineva..................ADIO vechia mea iubire......




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.16:
>
Eu sunt Gabi tu esti Dana

Eu sunt Dolce tu Gabana




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.17:
>
Un vis urat as vrea sa cred k este...ca rasaritul te va aduce inapoi,ca vom fi din nou NOI,dar dupa cum mi-ai spus,cuvantul NOI nu mai exista...Acum sunt eu...si tu...Eu,singura si plina de regrete,dand timpul inapoi cu gandul la clipele frumoase,cand erai aici pentru mine si faceam planuri de viitor...

Am citit undeva mai demult ca o minune nu dureaza mai mult de trei zile,dar...la mn a durat doua luni...si akm s-a terminat...Am ramas privind in departare,incercand sa maschez durerea si lacrimile ce curg fara sa vreau cu dorinta de a trai ink odata ce a fost...caci nu regret nimic...mi-e dor sa ma saruti,sa ma atingi,sa am tii in brate pentru ca tu esti cel care m-a invatat sa iubesc totul la tine...nu mai are rost ...dar asta simt...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.18:
>
Si cand imi va fi somn cu tine vreau s-adorm

Cand o sa-ti fie greu langa tine voi fi eu

Pana-n ultima zi, atat cat voi trai

Iubito, vreau sa stii, ca nimeni nu ne va desparti.




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.19:
>
Foaie verde pe covor............DnD ca dau Ignore!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.20:
>
Borcea is trying to connect to uefa champions league server. loading... fatal eror.... The connections was reset by lazio.. plesae try again next year................mass :))))))))))))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu