Statusuri:noi 2012 pentru messenger

Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.1:
>
oferta primavara-vara... la fiecare buzz dat primeshti ignore pe gratis....




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.2:
>
Dragul mew` iubIt,

Al dRAqU Ji TAmPIT...

iTZi Trimit Din DEpArtAre

Un Sicriu c`o lUmAnAre...!

~~~Ji cA semn c`te iubEsc

```evAnGhEliA`ti CiteSc!

~~~Ji q semn d`dESpArtZiRe...

VESNICA TA POMENIRE!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.3:
>
dak dragostea dispare, viata nu va mai avea culoare




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.4:
>
dnd!ocupat cu veceu!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.5:
>
fara tine nik nu ar mai insemna... te privesc si incep sa plag k ai inteles k te iubesc....!!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.6:
>
vand pete pt dalmatzieni




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.7:
>
Don\'t drink water.. Fish have sex in it.




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.8:
>
Intr-o zi ma vei intreba ce e important pentru mine tu sau viata eu voi spune ca viata si tu te vei supara,dar fara sa iti dau seama ca pentru mine tu reprezinti viata:X




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.9:
>
Cand eram mic credeam ca faima si banii ma vor face fericit .. acum ca am crescut .. am realizat ca asa este!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.10:
>
as vrea sa fiu un pusisor .... in patul tau sa ma strecor.... si sa-ti soptesc incetisor..... te iubesc si te ador




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.11:
>
Never wish the perfect body, just wish the perfect love !!;)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.12:
>
AzI SuNt JoS N`ArE nImIc.... sTiU cA mAiNe Ma rIdIC... sI oRiCaT aR Fi dE GrEu o sA AjUnG uNdE VrEaU eU.:x:x




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.13:
>
arunca`ma intrun cimitir

si uitama de vrei

omoara`ma cu un cutit

si scoate inima din piept

aceea cu care odata te`am iubit




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.14:
>
dNd ...afara cu pc-ul sa isi faka nevoile!!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.15:
>
Am pierdut o bricheta zona Giulesti, Joi seara, sezonul 2007-2008 pentru cei care o gasesc sunati-ma imi trebuie urgent pentru ca incepe sezonul 2008-2009>:)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.16:
>
May u be in haven half an hour .... Before The Devil Know\'s Your Dead




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.17:
>
vrei sa fi cu mine uratule? hai dute draq




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.18:
>
cand ma uit in ochi tai vad pe draq cu cercei mai bine nu am uit :))))=))))




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.19:
>
DoAr oChII tAi iMi ArAtA AdEvArUl CaNd Nu StIu Ce E cU MiNE ... CiNe SuNT ... OrIuNdE vOi Fi Eu ... StIu Ca VeI fI sI Tu ... Cu TiNe MeRg PaNa La CaPaT oRiCe Ar Fi ...”




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.20:
>
IUBIREA e un vierme, ce roade nencetat/ O inima de fata, si-un suflet de baiat



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu