Statusuri:noi 2012 pentru messenger

Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.1:
>
alo ce mai vrei aa nimik nu vreau decat sa stii ca te iubesc si sa nu a mai cautzi dar acm ce mai vrei sa`ti spun ca te iubesc nu nuh mai conteaza ramai cu ale tale adio!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.2:
>
Te iubesc,te doresc dute d**** ca glumesc :D:d




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.3:
>
foaie verde pula mea...nu ma deranja




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.4:
>
Cand tu pleci....Ma iei si pe mine

Cand tu vii.....Vin si eu.

Cand tu vrei sa ne impacam.

Eu nu o sa mai vreau pentru ca m-ai lasat balta !




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.5:
>
Hai DND.....ca sa nu spun pe romaneste JET




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.6:
>
voi reveni iar la ideea de la inceput

acea idee care`am implinit`o, care mi`a placut

de ce sa sufar mereu si sa plang?

prefer sa merg inainte, sa sufar tacand

va fi mai bine, nu veti mai sti ce am in gand




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.7:
>
foaie verde solzi de peste uite prostu km citeste;)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.8:
>
Eu cu tine si cu dam am plecat sa ne scaldam eu cu tine mam necat cine a mai ramas????(dammmm te rog):)):))




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.9:
>
daca sti pe mess si numeri oile si te deranjeza un aratai curu prin web




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.10:
>
Colo sus in cimitir

Joca noaptea morti in sir

Daca ai ceva cu mine

Am un loc si pentr tine

Eu contesa tu drakula

Hai fa taki si suge p**a




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.11:
>
nu merita sa plangi pt nimeni ..iar cei care merita nu te vor face sa plangi!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.12:
>
misto statusuri




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.13:
>
bai cine poate sa ma ajute si pe mine,sa-mi dea si mie un sfat?am cunoscut si eu o fata vara trecuta prin iulie.am cunoscut-o fara sa vreau,am fct cunostinta,mi-a cautat hi5-ul,i-am dat acc si i-am dat un comm gen:"iu uite pe cine am gasit eu aici:>...hy baga rpd id meu k nu am chef d comm-uri:andushmechearshu."...sh akm EA my are comm-u pe hi5-u ei.am icneput sa ne cunoastem my bine.incet incet ne povesteam totul de parca am si avut pe cineva careia puteai sa te plangi si sa ai incredere k nu va spune nimic.chiar asa si era.incepuseram k alintarile,cu dulcegarii.am inceput inca dintr-a 2 zi d cand ne-am vzt sa vb la tel.totdeauna mi-a fst alturi si m-a ajutat in tot ce aveam nevoie.a fst alaturi de mine in cele my grele momente.la sfarsitul veri s-a intamplat sa ma duc sa merg sa bag benzina in scooter.fiind la tzara,politia umbla pe un singur drum si era tot posibilul sa ma prinda si sa ma sanctioneze pt k nu aveam 16 ani sh nu puteam merge k scooterul.i-am sps sa iasa ea la poarta si sa se uite dak politia e aklo unde stiam eu k sta tot timpul.mi-a spus k nu e.am plct sa bag benzina.era la o distanta de 12 km de casa mea.ea era prin preajma.surpriza a fst sa ma duc 50 m inainte d intersectie,pe jos,sa ma uit de politie si culmea era aklo.nu puteam me5rge k scooterul k ma prindea asa k am oprit l ea la poarta si i-am sps sa iasa pe afra.a iesit,fara sa ma rog de ea si am luat-o de mana :">,ceea ce ma facea sa-mi alerge hormonii prin mine.imi era rushjine :">.si i-am arata politia,dupaia am stat pe o banca vreo 3 ore pana a trecut politia,dar in timpul asta trebuia sa facem cva,sa nu ne plictisim,stateam pe o banca exact k in desene :)),ea la un capat,eu la celalat :)) si incet incet ne-am apropiat,m-am lungit pe banga sh stateam k capu' pe picioarele ei si ea a inceput sa mestece la bomboane :>.am lasat-o vreo 2-3 minute sa mestece si i-am spus k vreau si eu bomboana :>.ceea ce era o mare realizare dak am sps asta k imi era fff rushine.ea mi-a dat o bomboana de la ea dn gura si am inceput :"> sa ne sarutam :">.nu spuneam nimic.doar ne sarutam si ne priveam in ochi.am inceput sa prind tupeu si nu puteam as ne dezlipim,parca aveam lipici.a inceput sa facem si glume,ii spuineam k ii atarna limba greu si k ma inneaca,sa fie my delicata :)))dar imi placea.eram vb aia,nishte copii.trecusera politia si puteam merge sa bag benzina.am luat-o k mine.era deja orea 1 noaptea.knd am ajuns la benzinarie a sunat-o maicasa k nu stia de ea si k disparuse d aksa.am du-so rpd aksa,am oprit inainte d casa ei ca maicasa era la poarta si imi era frica k ma paleste :))).a fst pedepsita 3 zile.eo nu puteam sa dau d ea pt k nu avea nici telefonul,si nu o my lasa nici pe mess.i-am sps k mi-a parut rau.in fine.dupa intamplarea asta ne-am distantat.nu my vorbeam deloc.nici macara "buna" pe mess nu ne spuneam.am inceput liceul.clasa a IX a.era bobcel.imi era greu fara prieteni si ale alea.intr-o seara mi-a dat un sms.i-am raspuns,am inceput din nou sa vb,pur si simplu nu ne ajungeau 2000 de mesaje pe luna,si vorbeam doar k ea si nici nu eram impreuna.vorbeam absolut tot.imi aduc aminte si akm 8-> knd EA mi-a spus prima data k ma iubeste si k tine la mine.:">.intr-un week-end am ajuns aksa la tzara si era vineri seara taziu,nu intrasem de o sapt pe mess.am intrat,am vb doar k ea cai restu nu ma interesau,chiar dak ma bagau ei in seama le spuneam k am treba.n-am stat mult caci ma durea k nu sunt k ea.am my incercat de 2 ori sa-i cer prietenie,dar m-a refuzat,a vzt pana la urma k sunt d treaba si de incredere si k nu sunt afemeiat km credea ea la inceput.revenim.era vineri seara si am iesit pt ma durea k nu sunt k impreuna k ea.m-a sunat si m-am intrebat ce am patit.m-am abtinut din plans si i-am sps k nimic.pana la urma i-am sps k ma simt nashpa k nu ma iubeste si pe mine cineva :(.EA mi-a spus:"hy ma dragul meu(k asa ne alintam),poi eu ce fac aici?".sh eo i-am sps :"da,dar cum ma iubesti dak tu esti la c-lung si eu la pitesti?".a vnt ziua de sambata.ea nu suporta k vara ei my mica d 12 ani sa vb k mn si s-a certat p tema asta k ea.eo le-am spus amandurora sa nu ma amestece pe mine k altfel nu my au ce vb k mine.a vnt sambata seara si s-au certat,m-am suparat p ele,my ales p ea pt k ea e cva my mare,e aproape de seama k mn si trebuia sa fie my coapta la minte.i-am sps k nu vreau sa my aud de niciuna.sambata seara la 10 si cva m-a sunat si ma intr dak my sunt soop p ea.i-am sps k da.stateam la tel faras a vb nmk,ma my intreba din cand in cand dak my sunt.pana la urama fratele ei si k varasa k care s-a certat si s-a impacat au adormit si ea era treaza.atunci am clarificat dc m-am soop eo p ea sh pana la urma i-am sps :"sa sti k ma doare k sunt sooparat pe tine".Ea mi-a sps k si-a dat seama d cva:"wow..atunci eo chiar insemn cva pt tn".i-am sps k si-a dat seama cam tarziu.era inainte de sarbatori.ne inmpacasem si i-am sps k eo vreau un cadou my special de la Mos nicolae.i-am dat EI mesaj gen:"draga mos nicolae,stiu k nu am fst prea cuminte,si k nu am scultat sh alea alea,dar am si eu o fata la care tin fff mult si vreau sa fie a mea.ma poti ajuta?".cva de genu' i-am scirs ei.si EA mi-a dat msj k ma ajuta.d atunci am fst impreuna.din seara aceea de 1.noiembrie.2009.toate bune si frumoase,in prima luna ne vedeam in fiecare sapt k eo eram la pitesti si ea la c-lung.dupa aceea au inceput certurile,ca peste tot de altfel,adr ea era putin geloasa k ma inteleg fff bine k nishte amice de la mine de la ztara sh k le vb frumos...mi-a intersiz sa my vb k ele.si chiar asa am si facut.in momentul de fata nu my ies seara pe la bar sau pe afra,stau in casa.am fct multe,am renuntat l multe,m-am schimbat din multe puncte de vedere,doar pt ea,daor k sa-i arat ca o iubesc si k pot face orice pt ea.mi-am fct noi prieteni,verishoara ei my mare,andreEa,are 25 ani si imi e k o mama.knd nu ma intelegeam bine k EA ii spuneam Andreei totul si ma sfatuia.deci cu certurile se ajunsera aproape l despartire.am fst un gest extrem si vroiam sa ma omor,am baut si am fct baie la 12 noapte in rau,prin preajma sarbatorilor.km asa era,inainte de Craciun.pana la urma ma cauta in seara aceea k eo aveam telu inchis si nu dadea d mn.mi-a sps k a stat pana la 3 din sa dea d mn.mi-a sunat "prietenii" mei de la tzara

sa ma caute.sa ma gaseasca.era disperata.pana la urama m-a lovit norocu sh m-am gasit un pr,Ady,si el trecut de mult de 23 d ani si m-a luat l el aksa.a sps k nu a vzt niciodata p cnva in halu ala in care eram eo.toate bune si frumoasa,ne-am impacat.a sps k avem nevoie de o pauza,dar nu de tot.nu a putut EA,d'apai eo.era terminat,nu suport sa nu vb k mn o zi.si pana la urama mi-a sps k nu poate fara mn,k ii e greu si k nu my e nev d pauza.chestia asta ne-a apropia tot my mult.eram deja intr-a doua luna.a mers bine dupa asta.vreo 3 sapt in care nu ne-am crtat deloc si ne intelegeam fff bine si vb pe seara de la ora 11-12 pana diminetza la 3-4-5.17 knd a fst cea my tarzie ora :)).vb absolut orice.povesteam,barfeam,glumea,radeam,si aveam timp sh de noi.in astea 2 luni si jumatate de cand suntem pot spune k Ea e un EU si invers.parintii ei sunt impre uinca d mici si ea imi spunea k vrea sa ni se intample si noua asa.si eu vreau acelashi lucru.o iubesc fff mult.imi ocupa o fff mare parte din mine...akm am inceput din nou sa ne distantam.imi spune k dak o enervez ar trebuie sa las totu si sa fc ce e bn.spune niste lucruri de ma sperie.nu o lasa si o sa lupt pt EA :x.astazi i-am sps k ne-am cam distantat,nu ti se apre.ea mi-a sps k posibil.knd vreau sa spuna da la o intrebare care pe mine ma doare.nu spune,pune doar "..." si asta inseamna "DA".o cunn ff bn.si nush km sa fc sa o aduc din nou langa mine.am fcta attea.nush ce sa my fac,dar vreau sa fc....orice,numai sa vina my mult langa mine.AJUTATI-MA SI VOI.CINE VREA,MA GASITIT LA ID: andushmecherashu ....ORICE POATE SA MA AJUTE E BINE VENIT SI ASCULTAT,VA ROG EU.SUNT DISPERAT. tine minte ma gasesti la : andushmecherashu




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.14:
>
cand nu ai ce face scrii statusuri




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.15:
>
eu ma kac si uh te uiti




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.16:
>
vorba multa ochiu vinat !!!!!!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.17:
>
te iubesc de nu mai pot ca pe un pork cu sirma-n bot.




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.18:
>
eo snt iubita ta dar u te gandesti la ea




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.19:
>
fata e cam smecherita si stie sa se faca iubita ;)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.20:
>
D-mi o poza cu tine , iar eu ma voi duce in taramul lui mos Craciun sa ii spun ce iti doresti de la el !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu