Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
nu iubi pe un blonb iubeste un brunet ca saruta mai frumos




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
te iubesc . si te voi iubi pana in ultima clipa a vieti mele si dupa , chiar si in mormant , nu te voi uita niciodata .IUBIREA MEA . chiar daca numai suntem impreuna te voi iubi mereu... TE IUBESC ...PUIU MEU...




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
un copil merge acasa......mami imi dai un lapte proaspat???.....o copilutul meu era inchis la magazin!!!......




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
In padure.

Pe iarba stau.

Si ma gandesc la tine.

Admir soarele cum straluceste.

Si simt ca ma privesti.



In copac mam catarat.

Sa privesc neincetat.

Luna cum apune sus.

Si incet cum creste mare.



Stelele apar pe cer.

Le privesc .

Nu ma opresc.



Una cazatoare apare.

Cade-n jos.

O privesc.

Ma rog.

Si ii zic.

Sa ma iubesti.

Mereu. SerbaN Irina:X:X:X:X (:X:X:Xbu:X:X:X)




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
mori de ras




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
ma uit la luna,luna.I sus,ma uit in curte boii nu's,ma uit in traista, traista.I goala ma uit la p**a nu se scoala!




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
NU trb sa plangy pt cne no meritha ....viatza are urcusuri ji coborasuri ...cnv care tia fst cndva preten aku tie dusman...ubeste p cne meritha no p cne t amangeste....;)...(d l~@N|)r3~):X




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
Era odata o imparateasa cre traia intr-un palat frumos,pe dealul cel mai inaltAvea parul de aur si lung pana in pamant si era cea mai bogata.Un singur defect avea: era oarba.Statea izolata de lume in camera ei.Doar baiatul care o iubea cu adevarat statea cu ea.Intr-o zi,acesta a cerut-o in casatorie."Nu ma pot casatori daca nu vad lumea din jurul meu..." a spus ea trista.Cu acestea puse,baiatul se intoarse intr-o zi si ii daduse imparatesei o pereche de ochi donati.Imparateasa deschide ochii si vede ca baiatul e orb."Nu ma pot casatori cu un orb!",a zis ea.Intoarse spatele si dadu sa place,cand el a apucat-o de mana si i-a spus: "Sa ai grija de ochii mei."




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
Sa uir? siigur! intotdeauna!:-j.....sa uit?niciodata!




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
poate nu sunt la fel de frumoasa ca ea, poate nu ma inbrac ca si ea, poate nu ma port ca ea, dar cu siguranta ce fac eu sti doar tu, insa ce face ea stie tot orasul..




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
bunele maniere se gasesc in portofel




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
sa ma cac..dc te iub asa de mult?selena




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
Toata viata mea se prabuseste

Lumea mea innebuneste

Iubirea e sa te rog si sa tip sa te intorci

Sunt obosita,sufletul meu e ratacit

Azi vreau sa-ti cer si sa-ti tip sa te intorci

Iubirea este at cand iti spun"iubitul meu",sa te intorci te rog

Caci nu sunt condamnata sa am suferinta pe care mi-ai dat-o

BY ella




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
DND dack ii ceva nici nu ma suna




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
DND,mulg vaka...dak ma deranjezi iti mulg yo tie una!!




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
Sunt o mik vrajitoare cn ma saruta moare...un baiat m-a sarutat sh p lok a decedat:P




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
___[]~[]~ CaNd tOoOtuL tzi s3 pAr3 k aFaRa s-A scHImBat priV3sTe p f3r3astRa k 3 ad3VaRaT[!!!!!]~[]~[]___

By bYbY :p>>>>>>




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
I love you Andrei:x:x....




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
Te iubesc azi

Te iubesc maine

Te voi iubi mereu

Azi ridicam un zmeu,

Maine dam jos un maieu

Si ramanem prieteni mereu...




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
daca as prinde pestisorul de aur, ai ar trebui sa imi pun 3 dorinte, eu as spune k sunt prea multe si asramane doar 2, sintre care as pune doar una fiindca este doar un lucru care il vreau q adevarat pe lumea asta, acela de a fi q tine in orce minut.



TE IUBESC!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu