Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
DaK AI CiTiT AsTa InSeAmNa K EsTi PROST!!!




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
AY PLEKAT SI E GREU FARA TINE,NUMAI TIMPUL HOTARESTE CE VA FI KU NOI SAU KU MINE,TE ASTEPTTE IUBESK TE ADOR SY IMI ESATE DOR.




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
Multi spun ca sunt golan dar cand esti tu langa mine ma simt ca un gentalman

Si ce daca altii vor sa mi te ia◘◘◘Dar cheia inimi tale ie ascunsa-n inima mea..:(:X••

Nu trebuie sa urli la cer ca nu ma mai iubesti••◘trebuie sa spui ca ma amagesti.:(..

ai jurat ca o sa juri ca iubirea no so furi..:*




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
mereu zice lume ca esti imc boc dar eu cred ca ai inltime potrivita sa ma pupi n cur




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
cum sa plec knd nu ma lasi . cum sa te uit knd ma privesti cu atata ura si in acelasi timp dragoste. cum sa mor dak ma urmaresti pretutindeni si imi spui k ma iubesti. cum sa te cred knd stiu k ma minti si k dragostea ta e o parte din mila pt mine? te urasc pt ce-mi faci!!! te iubesc pt k .....




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
de as fi o vrajitoare teas vraji sa ma iubesti love you




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
Inima mea e pustie fara tine,nimeni nu sti de ce ascund adevarul in spatele unor lacrimi mari ,dar la un momentdat toti vor intelege ca poate e mai bine sa plang tot timpul pentru ca dragoste e dragoste si eu nu o pot uita nimic din ce a fost si va mai fi in sufletul meu




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
esti un fraier

si tu stii,

nu mai cred in jucarii

tu muereu crezi ca pun botul

hai co faci pe idiotul! :))




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
dnd mia fugit mousul




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
Frumos e trandafieul

Pe care il prives

Frumos e si baiatul

Pe care Il Iubesk!!!




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
cine nu ma plake sa ma pwpe'n pwlaa




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
Te iubesc atat de mult, iar uh nu iti dai seama;)

Eu te ador, ji akm daca erai langa mne..

Eu in brate te tineam:X

Ji drumu eu nu iti mai dadeam..:X



De la Diana:X

Pentru Seby:X




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
bv andreea si eu il urask pe fostul meo prieten:((




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
I love I like you I need you I vrea tu

(scrieti asta unei fate sau baiat dar scrieti asa: I love I like you I need you si apoi scrieti ca pe net era cu tot cu I vrea tu dar ca ai sters-o din iubire pt el sau ea




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
DND...frec menta...vand menta gata frecata




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
Te iubesc in scris,te iubesc in vis dar in realitate cand?




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
DND...fug de nevastamea




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
Vine,vine primavara Se darama toata scoala Profi zboara pe camii Hai sai omaoram copii




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
Intr-un cos cu viorelecante doua pasareleUna cantaTe iubesccealanta canta si mai bineTe iubesc numai pe tine




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
buturuga mica......intra usor in soba



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu