Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
~~[][:*]Pula in Gura zi De Zi,Daca ma Vei Detanja te Voi Fute de ziua ta[][:*]~~




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
am 3 litere sa-ti spun dnd ...sau.....stf ce alegi??




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
DND o fugaresc pe mata :)):)):))




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
deranjeazama uh sa vezi cum iti canta dracii live...




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
poezie poezie pula mea e de hartie dak ar fi din ciocolata ai mancao tu pe toata:))




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
DnD culeg urzici

DnD beau apa




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
pe telefon nu te pot suna pt k nu am credit, dar de aqm eu iti voi spune k te ador:X




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
56.Ai aparut in viata mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus in suflet caldura si gingasia nesfarsita, cu zambetul tau m-ai invatat sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta, sarutul tau mi-a daruit dulceata nemaintalnita, ochii tai senini mi-au aratat ca dragostea exista, iar tandretea si frumusetea sufletului tau mi-au cucerit inima…




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
daca dragoste nu e..................e interes




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
stai cuminte satai ca trage stai cuminte ca vine-n coce`




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
:)) --> :"> --> :D --> :))




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
As vrea ca u sa mori sa plateshti cu viatza ta fiecare lacrima de a mea sa cazi in intuneric ura shi dispretz incepand cu a mea




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
mam indragostit lulea de un baiat din scoala mea




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
te iubesk !! :)))




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
DnD....il culc pe mosh ene:))




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
esti prost!!!!




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
ce frumosi sunt indragostiti din parcuri care se saruta mama am plecat la blondutu meu miam facut pofta sall pe alta dat




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
Nimeni nu poate sti secretul meu si al tau decat inima noastra il stie si acel secret este unul de atata timp si sa invechit da ani au trecut si a venit momentul mult asteptat sa sunt ce am vrut sa iti spun de atti ani dar nu am putut sa iti spunt TE IUBEC acesta este cuvatul care ma poate ajuta sa imi exprim sentimentele fata de tine numai sa imi ca tu ca ma placi si nu voi mai fii niciodat suparta pe mine insusi




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
Mere Iancu la Statuie si zice:

Haideti ungurilor ca sa va dau m**e

Ca Ardealu nu-i avost

:))




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
sthiti kre e culmea aniverarii.....

sa scrii p coliva "la multi ani!"......=))=))=))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu