Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
alerg dupa frigider ca imi e foame :))0




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
Ma uit in sus te vad pe tine

Ma uit in jos te vad pe tine,

Ma uit in dreapta te vad pe tine,

Ma uit in stanga te vad pe tine ,

Da date dracu din fata mea!!:)):))




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
BarFeLe TaLe Ma LaSa ReCe :)

La PrOsTiE NimEnI Nu Te InTreCe!




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
nikiodata nu am crezut ca pot sa te iubesk asa de mult..la inceput am zis ca e doar o vrajeala dar cu timpul miam dat seama ca ma inselam. am ajuns sa te iubesc mai ceva ca viata mea . orice sar intampla , nu uita ca nukiodata EU NU TE VOI UITA ...kiar daca lumea nu ne vrea inmpreuna numi pasa .nu stiu daca tiam spus vreodata ca in fiecare zi iti rostesc numele iar seara adorm k tn in gand... imi lipsesti mult ubi meu am nevoie de tn langa mne .. u intelegi ca te vreau in viatA mea . vreau sa ne iubim toata viata . vreau sa fim o sg fiinta .vreau , in fiecare diminneata cand te trezest sati spun cat te iubesc si cat te ador ...te besk mult si acum te las pe tn sa alegi !!!doar un sg lucru tine minte nu e doar o iubire trecatoare !!!! ceea ce simt eu pt tn numai d-zeu stie si nimeni si nimik nu ma va face sa te uit nikiodata !!!!! te iubesk mult




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
iintr-o zi pe un baiat la sarutat si de mn ai uitata,iar de atunci supn......de lacrimi triste eu mam saturat..spune`mi doamne cu ce sunt vinovat!




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
de dnd




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
io team iubit team adorat team cinstit ca pe dumnezeu ji tu ce ai fakut miai frant inima mai dat sperante false tiai batut joc de mn ai zis ca ma iubesti ca iesti al meu ji u ce faceai e rai cu alta pe la spatele tau sa moara ft ca re o sa mai aiba deaface cu tn esti prost la fel ca tacto




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
am invatat k nu poti face pe cineva sa iubeasca ,am invatat k oricat mi.ar pasa mie altora s-ar putea sa nu le pese,am invatat k dureaza ani sa castigi,am invatat sa te descurci si ti.e de folos;)




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
ma vrei inapoi?eu nu..nu miza pe faptul ca odata m-ai facut sa plang..am mai crescut...:P



by Myrunik




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
evitati excesul de scoala,teme si invatat aceste lucruri dauneaza grav creierului




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
baiatul pe care il iubesc o iubeste pe alta stiu ca sunt si ... amandoi




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
este frumos cand totii pomii infloresc dar mai frumos din toate este atunci cand doi indragostiti dragostea si-o daruiesc




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
viata e ca un vis care niciodata nu se opreste din mers...tu trebuie sa fi ca ea ....si sa fi puternic...fiind puternic lupti pentru el sau pentru ea




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
te iubesc , te ador ca pe-o roata de tractor. :D




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
vA sPaRg




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
“Stii sa suferi pt mn ...doar atunci cand ma pierzi ...stii sa iei de la mn... cei` mai bun si apoi sa pleci... stii sa spui vorbe... pe care nici tu n`ai cum sa le crezi!




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
stau la sooba`shi privesc lemnele`.....cum se topesc asa ma topesc si eu de dorul tau:((




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
D|N|D Do Not Drink




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
cum saruta zodiile




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
la inceput...aku te plac lafel ca la'n'ceput...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu