Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
Ion si Gheorghe merg pe strada si face Ion catre Gheorghe

-Ma,vezi aia din stanga ii nevastamea si aia din dreapta amantamea

-da ,yo vad ma da sti ce-i ciudat?la mn ii invres




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
DND MA FRAIEREE




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
as vrea s sp k tbx...dar dupa tot c sa intamplat intre noi 2 nu am dekt s iti sp k te urasc dar mie greu s sp j asta...cel mai bn ar fi s iti sp uh doar mai folosit j yo team iubit...sufera cel ce iubeste j cel iubit isi bate jok...uh acum ai plekt cu o alta fata j pe mn mai lasat singura a nimanui




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
DaCa vReI Sa iMi vOrBeStI...mAi uItA-tE OdAtA La sTaTuS!! Nu Am cHeF De tN..M-Am sAtUrAt ..lAsA-Maaaaaa!!! :((:(:X




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
ascultati manele:)):)):)):*:*:*:*:*nu'ss daca e bune ascultati paraziti si mafia ca este cea mai buna muzica chiar si nicolaie guta sa luat de rok acum e timpul pentru mafia si rok si paraziti

arsa va fie greu la inceputul muzici mafia si rok si parazit dar va invatati cu ea si merge bn la urma




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
firai tu al drq

de baiat care

a sc asa cv

despre laude




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
eu pe tine te iubesc... da,despre tine vorbesc... te iubesc..nu o sa indraznesc.....sa nu te mai iubesc....vreau doar sa traiesc.....aproape de tine pentru ca stii ca te iubesc.....da despre tine vorbesc ....




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
sts dnd busy




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
Esti destept da fa pe prostu ca asta ai rostu.




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
IUBITULE..NU TE`AI GANDIT LA MINE...DOAR LA TINE..DAR STIU CA INTR`O ZI..LA MINE TE VEI GANDI...!!




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
nu e chiar un mass dar spunei k il iubesti ......pana nu e prea tarziu:X:X:X:X ka la mn aku sa mutat




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
ImI e DoR De OcHiI Tai ImI e DoR De Buzele Tale ImI e Dor Dr ToT Ce Faceai Pt Mne Imi E doR De CliPeLe Cand Stateai Langa Mine ImI E DoR De TINE!!!!!:|




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
BUNELE MANIERE SE GASESTE-N PORTOFEL




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
Trista-i viata si pustie cand te caci si n-ai hartie




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
nu sunt rea sunt smecherita si stiu s ama fac iubita hai sa facem o incercare sa vedem care pe care !!!




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
DND..... ma epilez pe limba......miau crescut cotoarele...




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
te iubesc in pizda matii!:))




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
triste cu rima si sa impresioneze toata lista




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
~~ArFFe,fITzE shy MaNdRiE~~^^Ne`Am NaScUt In sMeChErIe^^[:*:*]




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
daca cerul ar fi mov

blondele s-ar uita in sus



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu