Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

pe nisipul din gradina

eu am scris k te iubesc

peste noapte a batut vantul

si cuvintele s-au sters...:(




Statusuri pentru messenger nr.2:

te iubesc in vis.. te iubesc in scris.. te iubesc mereu... pe cuvantul meu:X




Statusuri pentru messenger nr.3:

It’s not where you came from… it’s where you’re going… It’s not what’s on you… but what’s in you…i t’s not what you’re driving it’s what drives you that’s important.




Statusuri pentru messenger nr.4:

maine vei regreta k azi mi ai spus adio shi ma vei cauta crezand k eu inca te astept. . .vei cauta disperat sa-mi gasesti iubirea insadoar vei realiza k ai cautat ceva ce a murit de molt. ..vei plange atunci cum am plans shi eu dar va fi prea tarziu :((

Lore-Pt David




Statusuri pentru messenger nr.5:

Pe o ramura de tei, ciripesc 2 porumbei... Ciripitul lor placut, m-a facut sa te sarut...




Statusuri pentru messenger nr.6:

Dragostea e ca un fulg de nea? coboara usor si te face sa tremuri de placere, iar apoi se pierde si se topeste?




Statusuri pentru messenger nr.7:

Cu tine am reusit mereu..k MA IUBESTI cum TE IUBESC si eu..nu stinge focul din inima mea..pastreaza vie DRAGOSTEA




Statusuri pentru messenger nr.8:

As vrea sa fiu un nor:X As vrea sa stiu sa zbor:x As vrea sa fiu cu tine:X Si ieri :x Si azi:x Si maine:X




Statusuri pentru messenger nr.9:

8 litere,2 cuvinte,un singur inteles:TE IUBESK:*:*:x:x:x




Statusuri pentru messenger nr.10:

Alfabetul incepe ku litera"A",,,Numaratoarea incepe ku cifra"1",,,bucuria incepe cu un zambet,,,,durerea ku o lacrima,,,iar fericirea mea incepe ku tne:*:*tbX:X:X




Statusuri pentru messenger nr.11:

te iubesk si te ador ce pe o roata de tractor:))




Statusuri pentru messenger nr.12:

dumnezeu ne'a facut prietene pentru ca mamicile noastre nu ne'au putut face surori..:x




Statusuri pentru messenger nr.13:

statusuri




Statusuri pentru messenger nr.14:

am krezut k o vei lasa pe ea pt mine, am crezut in dragoste shi ca totul ve fii bine, am sperat la o dragoste frumoasa nestiind ca tie nici mkr nu-ti pasa :(




Statusuri pentru messenger nr.15:

offf e greu cu dragostea asta




Statusuri pentru messenger nr.16:

Si timpul trece, mintea uita, inima tine minte. Fapte sau citate uitate prin cuvinte. Am invatat ca daca vreau trebuie sa dau . Si daca nu mi se raspunde inapoi trebuie sa iau!!




Statusuri pentru messenger nr.17:

A iubi inseamna a da cuiva o sansa de a te distruge...




Statusuri pentru messenger nr.18:

unde dragoste nu-i ...faceti




Statusuri pentru messenger nr.19:

In mintea mea te gases......

in sufletul meu te pastrez....

esti tot ce am visat,tot ce imi doresc....eu doar pe tine te iubesc




Statusuri pentru messenger nr.20:

stiu sa iubesc stiu sa ranesc nu te juka



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu