Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

te iubesc robert




Statusuri pentru messenger nr.2:

de indragostiti




Statusuri pentru messenger nr.3:

Te iubesc enorm, Robert ! Madalina




Statusuri pentru messenger nr.4:

status noi




Statusuri pentru messenger nr.5:

Lasa-i pe toti sa vada ca iubesti pe cineva si ai curajul sa ii spui acelui cineva tot ce simti pentu el,nu te intrista daca nu te accepta; mai sunt multi baieti(fete)care asteapta pe cineva langa ei(ele)!!!!!!!!!!!

LUTEA GEANINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri pentru messenger nr.6:

azi inima imi bate tare ,da nu stiu de ce oare

Te iubesc alex :x




Statusuri pentru messenger nr.7:

motanelul meu frumos....alintat si cam fitzos....eu sunt pisiciutza ta dragutza...alintata si micutza



by.Deiiu



te besc mult carlo:X:X:X:X:X




Statusuri pentru messenger nr.8:

te iubesc]




Statusuri pentru messenger nr.9:

ras




Statusuri pentru messenger nr.10:

Daca m-ai intreba cine sunt ti-as spune IUBIREA, daca m-ai intreba ce fac ,ti-as spune IUBESC, daca m-ai intreba pe cine....as spuen pe tine...!




Statusuri pentru messenger nr.11:

tari :x




Statusuri pentru messenger nr.12:

Sufletul e ca o floare; knd floarea se ofileste, sufletul moare; sufletul e raiul unde e plin de floricele si un parfum de trandafiri ce nu se pot uita in veci :x




Statusuri pentru messenger nr.13:

la inceput nu te iubeam dar aku te iubesc ca la inceput




Statusuri pentru messenger nr.14:

fetelor, nu va indragostiti nikiodata pentru ca iubirea doare orikat de mult ti-ai dori sa il ti langa tn nu vei reusii.....un baiat e ca o pasare care trb sa zboare tot timpul iar el nu realizeaza ce iti face pt ca asa trb sau cel putin asa cred ei ca trb sa zboare cand e mai bn ........ sa te axezi mai mult pe viata ta decat pe a altkuiva.....




Statusuri pentru messenger nr.15:

Cand sunt singur, te tarasc cu mine pe strazi, odata cu gandurile mele,...nu simtzi?

Imi cer iertare daca te doare!




Statusuri pentru messenger nr.16:

tbx..:-*Alex:-*...By:Bya




Statusuri pentru messenger nr.17:

Iti las ca tezaur sase litere de aur inconjurate cu zefir si mai in jos ti le insir :)




Statusuri pentru messenger nr.18:

am invatat sa iubesc cind te-am intilnit ,am invatat sa uit kind tu ai plecat...




Statusuri pentru messenger nr.19:

Nu aveti tupeu' sa scrieti la status k Alexandra il iubeste pe Fernando




Statusuri pentru messenger nr.20:

te iubesc,te doresc,du-te draqu k m-am saturat



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu