Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

n-am status




Statusuri pentru messenger nr.2:

il iubesc da'prostu' nu-si da seama




Statusuri pentru messenger nr.3:

Culmea matematicii:sa-þi iasa socoteala pe strada.




Statusuri pentru messenger nr.4:

-bula ce e mai greu in clasa I ??

la care bula rasp :

-ghiozdanul!




Statusuri pentru messenger nr.5:

misto




Statusuri pentru messenger nr.6:

Foaieverdefoidepeste...uiteprostu'cumciteste BySora ByAnCa




Statusuri pentru messenger nr.7:

cash cash frayery be-au fruty fresh full full eu be-au whysky si red bull




Statusuri pentru messenger nr.8:

in gradina casei tale stai cu capul aplecat shi gandindu-te la mn ti-a cazut o tigla-n cap...




Statusuri pentru messenger nr.9:

11231




Statusuri pentru messenger nr.10:

M-am strekurat k' peshtele spinos prin apa,

Nu k' balena pe uskat,

D'am innotat k' shmekeru,

kontra kurentului,

Shi m-am elektrokutat!




Statusuri pentru messenger nr.11:

O baba surda merge la doctor '

baba: doctore, de la un timp aud voci!

doctorul: si ce iti spun vocile alea?

baba: nu stiu, ca sunt cam surda !

=)) =))




Statusuri pentru messenger nr.12:

Ai carte,.....ai ce duce la makulatura!




Statusuri pentru messenger nr.13:

,,Ce naiba?...V-atzi konstipat mintal de la carnatzii shi cozonacii de sarbatori?''

.......asha ne-a intampinat la ora profu de mate,

shi noi ne pregateam sa-i spunem LA MULTZI ANI!




Statusuri pentru messenger nr.14:

SHI-AM ADORMIT KU TINE-N BRATZE!.....SA NU-NTZELEGI GRESHIT:

A FOST DOAR O SOLUTZIE DE KOMPROMIS

DA' KONFORTABILA LA SOMN IN DOI,.....AM ZIS!




Statusuri pentru messenger nr.15:

Daca mi-e prea dor de tine am o poza langa mine..da e cu amanta:*:))




Statusuri pentru messenger nr.16:

culmea rabdarii sa numeri firele de par cu o manusa de box




Statusuri pentru messenger nr.17:

ii sunt recunoscator umbrei ca ma-nsoteste in zilele co soare,....




Statusuri pentru messenger nr.18:

dintre fructe si legume cel mai mult imi place carnea...:P:D




Statusuri pentru messenger nr.19:

NIMENI si PROST se duc la mare; NIMENI se ineaca, PROST suna la salvare si zice:

- NIMENI se ineaca!

-Ba, tu esti PROST?

- DA ma, eu sunt!




Statusuri pentru messenger nr.20:

Iubeste,iubeste...dar bine gindeste,nu spune IUBIT oricarui TIMPIT!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu