Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Nu te mai gandi atata la viitor,.....vine el si singur !




Statusuri pentru messenger nr.2:

profesoara:Viorel cu ce ai venit la serviciu?

Viorel:cu bicicleta

profesoara:Cosmin cu ce ai venit azi la serviciu?

Cosmin:cu jeep-ul



A doua zi

profesoara:Cosmin cu ce ai venit azi la servici?

Cosmin:cu jeep-ul

profesoara:Viorel cu ce ai venit azi la servici?

Viorel:cu w

profesoara:si dc ai intarziat?

Viorel:mi-a cazut lantu




Statusuri pentru messenger nr.3:

Is' ku kapu-n nori,...shy norii mi-au cazut pe umbrela!




Statusuri pentru messenger nr.4:

pre misto nu?>???:p:)):))=))




Statusuri pentru messenger nr.5:

ce sta pe apa si nu se uda




Statusuri pentru messenger nr.6:

o fata,frumoasa ca....s-a uitat in oglinda...nu s-a speriat de ce-a vazut...ii spune ea lui maica-sa,,se va rezolva'.maica-sa bucuroasa sa duce repede la un medic ca sa-i faca o operatie la fata...ata cand ajunge acolo...nu stia ce se intampla.o intreaba pe maica-sa:,,noi la medic am ajuns?'.maica-sa speriata spune:da nu ai zis tu ca,,se va rezolva'?ba da dar eu ma refeream la oglinda sparta...nu la fata.va rog ajutati-o pe biata fata...cu mai multe oglinzi!!!:))




Statusuri pentru messenger nr.7:

te iubesc din suflet asa ii zicieam lu proasta si ia ma credea




Statusuri pentru messenger nr.8:

Azi am visat ca eram o fata,......da' cum, ca azi eu n-am dormit?.....Poate putin la ore! ;))




Statusuri pentru messenger nr.9:

la, la, la si le le le, lungi is Doamne zilele pan' trec toate tezele....




Statusuri pentru messenger nr.10:

pentru sanatatea dumneavoastra evitati excesul de privit in ochi verzi....pentru ca privitul pentru prea mult timp dauneaza




Statusuri pentru messenger nr.11:

foaie verde solzi de pesthe inspirat kin' ma citeste




Statusuri pentru messenger nr.12:

Esti frumoasa ca o stele,

Mi-ai rupt inima in doi;

Toate sufletele mele

Bate pt uh si noi:)) by K3nz0r




Statusuri pentru messenger nr.13:

cncitesteacestmesajeistet.

. :))




Statusuri pentru messenger nr.14:

Nu-s online pe mess, astept sa iesi tu ca sa intru yo.




Statusuri pentru messenger nr.15:

Mos Nicolae e pe drum, cu motoru' nu oricum,dupa el tot iese fum




Statusuri pentru messenger nr.16:

Foaie verde ochi ka mura, mi s-a strykat tastatura.....




Statusuri pentru messenger nr.17:

te iubesc si te ador ca pe-un pui de curca chior




Statusuri pentru messenger nr.18:

deschide usa crestine

sa trec si eu pe la tine

sa plec cu plasele pline

OF! mai crestine




Statusuri pentru messenger nr.19:

ECO = E comoara omului




Statusuri pentru messenger nr.20:

Vine iarna ce te faci cu ce naiba sa te-mbraci; eu ma imbrac cu ce-oi avea, tu te imbraci cu haina mea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu