Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

Eu Am O Gurita Dulce :x Cum Te Prinde Te Seduce




Statusuri smechere nr.2:

Te iubesc atat de mult, Cristi, si imi lipsesti enorm de mult,... iubirea mea; mi-e tare dor de noi, iubire.




Statusuri smechere nr.3:

Sunt o stea spre amurg de soare,

Ma ascund intre petale....

Eu te vad cum imi zambesti ....

Si pe mn ma dorest;

Esti petala dintre flori

Si iubirea ochilor.....

Pe-o petala de lalea

Iti trimit gurita mea,

Si pe una de trifoi

Mi-o trimiti tu inapoi!

....TE YUBESC MULT M....S




Statusuri smechere nr.4:

pe zi ce trece eu tot la tine ma gandesc ........pentru mine ,cand nu te am o clipa inseamna un minut iar un minut inseamna o ora iar o ora inseamna o saptamana o saptamana inseamna o luna o luna inseamna zece ani ...iar eu nu pot trai fara tine




Statusuri smechere nr.5:

Fericirea nu-i o stare de permanenta;...nici n-ar avea cum!

Cand e prea multa,...se transforma!




Statusuri smechere nr.6:

daca drumul catre tine ar fi asternut cu fok eu as trece printre flacari si n-as regreta delok




Statusuri smechere nr.7:

Merg p strada si privesc cum altii se iubesc....numai eu nu am pe cine caci departe esti de mn




Statusuri smechere nr.8:

Nu-ti cer nimic din tot ce-a fost, doar prieteniea chiar de-am gresit eu te-am iubit numai pe tine. Dragostea mea o vei avea intotdeauna. Adio, amore mio, cu dragoste, adio Cristi.




Statusuri smechere nr.9:

Ash VreA sa pot sa-ti spun ce simt

Dar n-am curaj ca ma respingi




Statusuri smechere nr.10:

ne-am certat...asta e,... se mai intampla; dar daca mai tzii inca la mine, uita tot ce s-a intamplat si vino la fata care nu te-a uitat




Statusuri smechere nr.11:

te iubesc




Statusuri smechere nr.12:

"Ai stiut cum sunt. :X Shi totusi m'ai acceptat, poate k'am gresit, tu totusi m'ai iertat..!![:x]\"




Statusuri smechere nr.13:

........... as vrea sa plec undeva unde stiu ca TU nu esti.....si as mai vrea k tu sa alergi de nebun si sa nu ma gasesti.....

SA VEZI SI TU CE-NSEAMNA SA IUBESTI!




Statusuri smechere nr.14:

iubirea mea este a ei.... iubirea ta nu este a mea...




Statusuri smechere nr.15:

te iubesc enorm de mult...vreau sa-ti dau neaparat un sarut...vreau sa te am aici...sa nu-ti mai dau drumul...tu esti iubirea mea si nik nu se va schimba




Statusuri smechere nr.16:

m-am decis,......il parasesc pe fraier,....am nevoie de unu' mai banos shi mai fraier k el!




Statusuri smechere nr.17:

de iubire




Statusuri smechere nr.18:

Te iubesc si te ador:*

Fara tine simt ca mor:x

Te iubesc si tin la tine!>:

D<

Te rog nu uita de mine!;;)




Statusuri smechere nr.19:

viata e de kkt dar noi trebuie sa stim cum sa o traim




Statusuri smechere nr.20:

te iubesc te doresc ji sa jtii k nu glumesc

by bibi_43v3r cne vrea sa vb q mne



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu