Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

cu timpul vei vedea k desi te simti fericit cu cei kre iti sunt imprejur..iti vor lipsi teribil cei kre mai ieri erau cu tne si akm s`au dus si numai sunt.... :(




Statusuri triste nr.2:

Ce frumosi sunt ochii tai albastrii, cand pictez totul in negru si suspin in noapte fara sa te stiu aproape ?




Statusuri triste nr.3:

M-am obisnuit sa ma prefac ca sunt puternica.....si o fac nu numai in fata altora,....ci chiar si in fata mea!




Statusuri triste nr.4:

Am crezut ca pot sa am incredere in tine...dar uh m-ai tradat...si nici nu stiu cum sa iti mai spun cat de dor imi e de tine..:((..O sa mai incerk sa te iubesc...dar inima mea sufera mereu:((




Statusuri triste nr.5:

Pacat,...am ramas doar doi straini, care totosi,...se cunosc atat de bine...




Statusuri triste nr.6:

tigara dupa tigara, pana la ultima....suflare....asa dovedesti ca te doare:(:|

by Beatrice Alexandra




Statusuri triste nr.7:

m-ai invata sa iubesc.....m-ai invatat sa iert....m-ai invatat sa iubesc frumoasul dar un singur lucru nu m-ai invatat ....sa uit :( nu te poti uita)




Statusuri triste nr.8:

In lacrimi reci ma regasesc

Imi pale law k te ube`

Poate ar fii mai bne...departe de tne...




Statusuri triste nr.9:

te uitzi in gol ji privesthi marea..vezi kum valurile se sparg ushor...distrugand orice, klipa, sperantza... kci nhu exista kale de intoarcere; knd ai fkth un pas mai mare...kurentzii te'au luath...ji nhu te'ai mai putuh intoarce, ...ai mers p acea apa ani intregi ratacind..... ji pikurand sange pt k visele impung ji dor...adio!




Statusuri triste nr.10:

cine te iubeste iti spune, cui ii este dor te suna, cine te vrea te cauta




Statusuri triste nr.11:

Pentru toate fetele: nu suferiti dupa persoana iubita ca nu are rost, daca te iubeste se va intoarce la tine, daca nu... inseamna ca a stat cu tine numai sa isi bata joc de tine!




Statusuri triste nr.12:

Mama mi-a fugarit iubitul,iar tata mi-a fugarit iubirea si de cum m-a fugarit.. eu nu mai am iubit.




Statusuri triste nr.13:

sa speri,...sa gandesti pozitiv,......"sa-nvingi lacrima cu-n zambet", ....cum sa mai poti cand cazi,...cazi,..cazi,...

cand ai viata de caine?




Statusuri triste nr.14:

Cel mai urat lucru in viata e singuratatea iar cel mai frumos e iubirea; cand iubesti totul e minunat, e cel mai frumos sentiment, dar realitatea e cruda si trebuie s-o accepti asa cum este.




Statusuri triste nr.15:

am plans ,am plans ..............dar chiar nu pot din sufletul meu sa te scot ...........am cautat sa ma mint pe mine dar ..........nu pot ma gandesc la tine




Statusuri triste nr.16:

Degeaba te vei indrepta

Si-ti vei schimba cuvantul

Nu poti aduce inapoi

Tot ce aduce vantul

Ceasul noptii e tarziu

O ultima scrisoare-ti scriu

ADIO, este titlul ei,

Citeste-o, arde-o daca vrei

Citest-o-ncet cu nerabdare,

Caci este ultima scrisoare.

Tot una-mi este azi,

Dac-o citesti sau dac-o arzi.

Caci numai suntem ce am fost,

Iubirea noastra n-are rost

Dar totusi yo nu voi uita,

Ce ai fkt cu viata mea,

Atunci tu ai ranit cu mila,

O inima ce te iubea.




Statusuri triste nr.17:

N-am stiut ca nu mai esti.

Tot speram ca ma iubesti.

Am crezut, dar in zadar,

Ca o sa ne-ntalnim iar.




Statusuri triste nr.18:

Să te cerţi cu prietenii din motive tâmpite sunt lucruri ce dor, dar totuşi obişnuite!




Statusuri triste nr.19:

ajutati un copil si el iti va rasplati cand va fi mare si tu vei fi batran




Statusuri triste nr.20:

ce bine e de unii

ca nu siu ce-i iubirea

dar rau e de aceia

ce afla despartirea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu