Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

simt k m-am risipit,......

oare, bucati din MINE

in preajma ta s-or fii gasit?




Statusuri triste nr.2:

Dnd Suparat




Statusuri triste nr.3:

.. faptele tale nu le inteleg :( \'; dc oare tot incerci sa fii inteles ..cand tot ce faci ` faci degeaba .. tot ce as vrea in momentul asta este sa imi dai macar un buzz .. sa stiu k nu sunt fara folos pe mesul asta :-s .. mi s`a luat deviata asta de cct :(( .. \' tot ce fac . fac doar sa ii inveseles pe cei din jur .. pentru mine viata nu mai inseamna nimic .\' :-j chiar dak uneori este frumoasa .. nici trecutul nu poate sterge lacrimile pe care le`am varsat si pe care m`am abtinut sa le vars .. gandindu`ma ca le fac rau celor din jurul meu :( \'\' incerc s te fac sa intelegi si incerc sa ma fac si eu inteleasa si sa nu ma fac de ras in fata altora plangand dupa tine.. nu stiu ce este in mintea ta : -? [ oare ma mai iubesti sau nuuu ...? Tot ce vreau e sa iti mai spun ca tu m`ai facut sa te iubesc cu doua vorbe aruncate in vant .. dar de-acum inainte nu o sa ma mai indragostesc asa din doua vorbe ; ) ! :( pe tine nu te intereseasa ca sufar; pe tine nu te intereseaza ca poate am si eu probleme , poate nu iti dai seama ca problemele tale ma fc sa sufar...poate ca tu nu stii toate astea , dar nimic nu mai e ca inainte .. tu stii doar sa faci pe suparatu; si sa mergi pe ideea ta . ; ). .:-j:- j in fine nu mai cont .. { O SA INCERC SA CAUT SOLUTIII SA DISPAR ... .. CA MI S`A LUAT DE VIATA ASTA JEGOASA :((:(( ]




Statusuri triste nr.4:

chiar daca ai plecat:-




Statusuri triste nr.5:

Cand vad ca te uiti la ea sufar , O lacrima imi strabate tot obrazut , Si mii SI MII de ganduri imi sar in minte. Insa azi m-am maturizat ;)

By [Ion Andreea Denisa] -Navodari




Statusuri triste nr.6:

Ctiti va rog si dati add daka vreti....

Eu sunt o fata de 13 ani din Zaragoza, am avut un prieten de 16 ani din Madrid...eu l-am iubit mult si aveam impreuna 1an si 6 luni..pff....eu mereu ma ducem sa il vad.....dar mi-am dat seama ca el nu e pt mne...si am decis sa ne despartim; m-au durut ft mult lucrurile pe care mi le-a spus si de atunci a trecut o sapt..eu inca il iubesc dar nu pot sa il iert....si cel mai urat este ca sambata o sa ma duc la Madrid...si poate o sa il vad...il iubesc dar il si urasc pt tot ce mi-a facut... daka vreti sa vb cu mne despre orice id meu este : miki_ingeras@ymail.com




Statusuri triste nr.7:

sufar si te iubesc danutza




Statusuri triste nr.8:

...totul se iarta dar...nimik nu se uita




Statusuri triste nr.9:

Ce-a fost....te iubesc dar pe zi ce trece ma faci sa te urasc !




Statusuri triste nr.10:

Sterg lacrimile,....

Dar amintirile raman;

Poate le-o sterge timpul....

Doar, k voi fii batran!




Statusuri triste nr.11:

TE URASC!!!te urasc pentru ca te iubesc,pentru ca nu-mi pot opri lacrimile ,pentru ca mi-ai umplut inima de durere....dar totusi de ce ma amagesc caci o singura privire de-a ta ma face fericita..stiind ca acea privire nu e pentru mine..




Statusuri triste nr.12:

dak iubesti nu uita k mai bn e sa fi iubit :x




Statusuri triste nr.13:

Frate iubirea doare atat de rau de ce de ce dece :((:((:((




Statusuri triste nr.14:

Nu stiu cum o sa fie , nu stiu daca o sa pot , sa privesc in urma si sa spun "asta a fost" .




Statusuri triste nr.15:

Nimeni nu-mi va lua durerea pe care o port in suflet..




Statusuri triste nr.16:

nu iubi cat esti eleva...ca iubirea e atenta....shi te lasa repetenta...uneori shi corigenta;):-j




Statusuri triste nr.17:

nu credeam ca se va intampla, credeam k esti viatza mea, ti-am aratat asta, ti-am darut un trandafir dar el s-a ofilit, la fel ca si dragostea noastra; o intrebare vreau sa iti mai pun: mai iubit vreodata ? iti zik eu raspunsul: "nu", daca ma iubeai cu adevarat imi spuneai adevarul nu cum ai fakut uh si m-ai inselat, dar nu-i nimik, va veni o vreme cand iti vei da seama ce gresala ai fakut si vei cauta dragostea noastra dar vei caut in zadar caci ea a murit in clipa asta!




Statusuri triste nr.18:

Tavy, eu te-am iubit mereu, dar m-ai ignorat si m-ai lasat sa sufar si sa plec. Si nu mi te pot scoate din minte... :(((:((( De la Ana....




Statusuri triste nr.19:

daca vrei hai

daca vrei stai

daca vrei pleaca,

daca iubirea te seaca:D




Statusuri triste nr.20:

i'm just tryna be happy!!!!



by layla



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu