Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Imi place sa imi imaginez ca ma iubesti..Imi place sa imi imaginez ka ma doresti..I love you... mi-e dor de tine:((




Statusuri triste nr.2:

eu il iubesc.....el ma iubeste...... acum ji-a gasit alta:(




Statusuri triste nr.3:

Stii, in viata cand intalnesti pe cineva cauti sa fie cat mai frumos posibil si mai bogat scz ....dar gresesti; intai arunca-ti o privire in sufletul aceluia si pe urma fa alegerea; poate gresesti atunci cand alegi!




Statusuri triste nr.4:

gandul ca ma vei uita nu stiam k doare, dorul sa te vad akm e si mai mare




Statusuri triste nr.5:

O lacrima imi curge usor pe obrazul rece ,

Iar inima, ritmul iubirii vrea sa il invete

Atunci cand soarele rasare , si te trezesti cu greu ,

Atunci cand realizezi ca'l vei iubi mereu,

Atunci cand inima iti spune ca fugi spre nicaieri,

Atunci cand viata in desert pare'a fi de-ajuns,

Atunci cand iti marturisesti k il iubesti nespus...

Atunci , sa stii , te'ndepartezi spre apus

Caci te framanti si'n vis il vezi , cu gandul tot la ieri

Cand ti'a zambit discret

Noaptea rasare luna,

Si eu cu gandul tot la el ,

Plang si suspin intr-una

[Dragostea adolescentina]




Statusuri triste nr.6:

FF FRUMOASE:d




Statusuri triste nr.7:

IUBIREA e frumoasa, IUBIREA e trista… chiar daca e frumoasa sau trista… IUBIREA exista…




Statusuri triste nr.8:

inchid ochii si-mi imaginez o lume mai frumoasa

o lume in care uh m-ai acceptat...

dar nu....asta e doar in capul meu....

o lacrima mi se scurge pe obraz fiindka stiu k niciodata nu v-a fii asa cum vreau eu:((




Statusuri triste nr.9:

Inima se spulbera repede,....doar tu poti si trebuie sa opresti asta.




Statusuri triste nr.10:

nu iubi un blond ca e vagabont iubeste un brunet ca saruta cu talent.....:-p:-p:-p:-*:-*:-*




Statusuri triste nr.11:

noi fetele iubim...voi baietzi,... va doare ubdeva de iubirea noastara....ce credeti voi ca noi suntem proaste...dar sa nu uitati ca roata se intoarce...cum suferim noi acm asa o sa suferiti si voi mai incolo...o sa regretati mai mult....si o sa va dati seama de gresala facuta......




Statusuri triste nr.12:

urasc ''iubirea'' si ''prietenia''




Statusuri triste nr.13:

De trei ani la tn ma gandesc si duupa o vreme uh vi si imi spui ca Te yubes:X:XX:x




Statusuri triste nr.14:

esty ca o printesa pentru mine dar cateodata pretenia asta devine obsedanta si nu e bine




Statusuri triste nr.15:

Where are you my love??




Statusuri triste nr.16:

iubesc dar stiu k nu voi fii iubita de el niki odata:(:(:( pt ca el nu stie si nici nu va stii pt ca iubeste p altcineva:(:(:(




Statusuri triste nr.17:

Amara este viata

Si greu de suferit

Cand cineva iubeste

Si nu este iubit:)




Statusuri triste nr.18:

Fara tn sunt distrusa,te rog intoarce-te...




Statusuri triste nr.19:

Sunt aici unde sunt pt k acolo unde vreau nu pot.....




Statusuri triste nr.20:

In 2012 vine sfarsitul lumii...Pt mine a venit in ziua in kre mi'ai rupt inima



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu