Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

amandoi stim k s`a terminat dar ne jucam rolurile in continuare




Statusuri triste nr.2:

Nu stiu ce a fost intre noi…o dragoste, o minciuna, o obisnuinta….. dar orice ar fi fost a fost un vis frumos… dar acel vis a ajuns sa ma raneasca…nu mai pot sa traiesc asa… “




Statusuri triste nr.3:

dc majoritatea oamenilor plangprt. casiaupierdut perechea ma exista milioane de oamneni




Statusuri triste nr.4:

cine spune ca intunericul nu are si el lumina lui numita speranta care incearca sa te scoata din obscur... in ciuda a tot ce s-a-ntamplat... eu inca nu te-am uitat...




Statusuri triste nr.5:

decat sa te plangi ca te-a parasit mai bn bucura-te ca l-ai avut... caci sunt altele care DOAR VISEAZA la acea persoana si nu au norocul sa o aiba... assa ca.. considera-te o MARE NOROCOASA




Statusuri triste nr.6:

sti am crezut ca te voi avea vreodata si chiar atunci miam pus mai multa sperantza shi am crezut in tn:((




Statusuri triste nr.7:

nu inteleg cum ai putut sa dai cu picioru in IuBiReA mea pentru un lucru atat de nesemnificativ :-< [=((]:-




Statusuri triste nr.8:

Trist este intradevar trist este ca cel pe care iubesti pur si simplu sa nu te mai iubeasca...sau sa afli ka in tot timpul in care ati fost impreuna a facut diferite chesti.....e si mai rau cand sti ka chiar si dupa un an mai ti la acea persoana..chiar dak ai alt prieten ,,,.tu sa suferi iar el sa isi traiasca viata cu alta....o experienta de-a mea...Laura




Statusuri triste nr.9:

imi palce sa merg prin ploaie....asa numi vede nimeni lacrimile....:(




Statusuri triste nr.10:

te iubesk dar u ma ignori...de ce.?...v`a timpul cand tu ma vei iubi iar eu te voi ignora....atunci vei simti suferinta mea ..




Statusuri triste nr.11:

Am avut incredere in tine.....Dar nu ai meritat...Cu prima okzie mai tradat....




Statusuri triste nr.12:

Daca Dumneze nu ne`ar fi iubit ,nici noi nu am fi iubit....Cand nu iubesti inseamna ca nu traiesti....Poti fi calcat in picioare de cel mai marunt si fin luncru..




Statusuri triste nr.13:

oferami inma inapoi si eu iti voi da in schimb libertatea




Statusuri triste nr.14:

S-a dus zilele in care tu imi spuneai ca ma iubesti,s-a dus speranta,te-ai dus tu!!




Statusuri triste nr.15:

ce perversa e lumea si rea...la rau nu te-ajuta nimenea......astazy chiar si aproapele iti intoarce spatele....si nimik si nimeni nu o va schimba...la cat de perversa e lumea...




Statusuri triste nr.16:

dc trebuie sa fiu mereu trista din cauza ta.........sufara,trebuie sa tac....si nu ma pot abtine dar trebuie....




Statusuri triste nr.17:

am invatat ca trebuie sa sufar pt a-mi gasi iubirea........




Statusuri triste nr.18:

dorul e focul in care ard sperantzele ...dorintzele... iar cenusa ce ramane reprezinta amintirile..




Statusuri triste nr.19:

intotdeauna ai visat ceva sa te ubi dar nu pot ubi pe altcineva




Statusuri triste nr.20:

sufela tzel tze ubeste...,tzel ubyt isi bate jok:((:((:(((by pt uby meu mik)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu