Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Omul fara dragoste e doar un mecanism ruginit si scartaietor......




Statusuri triste nr.2:

totul e pierdut in tristetze:((:((




Statusuri triste nr.3:

Pe fereastra de la scoala stau adesea si privesc...si cu ochii plini de lacrimi ....tot la tn ma gandesc:(




Statusuri triste nr.4:

Cred ca imi place ceva.........dar nu stiu sigur ce ?!!!''''''




Statusuri triste nr.5:

In dragoste sa nu faci din durerea altuia.....fericirea ta!!!




Statusuri triste nr.6:

Am sa rog pe cer

Sa m-ajute el

Sa ma vindece de tine...

Amintirea ta

Si speranta mea

Toate plang inchise in mine..




Statusuri triste nr.7:

Adio puisor iubit nu mai vb cu tine...vb tuh cu cine vrei si uita-ma pe mn




Statusuri triste nr.8:

mie dor de el... vreau sa\'l vad... vreau sa\'i vorbesc... vreau sa\'i aduc aminte te clipele frumoase pe care le\'am petrecut impreuna... vreau sa imi spuna din nou acele cuvinte pe care mi le zicea si in trecut... dar... totul este in zadar... trecutul nu se intoarce niciodata... ci doar ramane prezent in sufletele noastre :((:(:((:((:((:((




Statusuri triste nr.9:

timpul imi sterge amintirea... imi sterge simtzul... imi sterge versul !! de park nu ma mai vrea universul !!!




Statusuri triste nr.10:

ma vei pierde intr'o zii...sper k acea zii s nu vina niciodata




Statusuri triste nr.11:

Blestemat fie acela si-n viata si-n mormant,

Ce a iubit o fata si a lasat-o suspinand.




Statusuri triste nr.12:

ce e iubirea?

un lung prilej pt durere,

ca mii de lacrimi nu-i ajung

si tot mai multe cere




Statusuri triste nr.13:

Dak\'tzi spun k te urasc....

Uh mi\'ai spune te iubesc...

Eu ash suferi...

Sh uh ai zambi...

Itzi spun din nou(te urasc)....

sh uh imi spui te iubesc...

dupa ceva timp baiatu pleaca..sh fetei ii este dor de el.....Sh afla k il iubeste....Vb q el pe mess sh afla k o urashte.............





E bne sa iubesti pe cne te iubeste..nu sa\'l lashi pt altu' ca zici ca-i mai dragutz..



By Alina....:D




Statusuri triste nr.14:

frunzele cad si lacrimile curg




Statusuri triste nr.15:

Dragostea adevarata nu se spune, ea se demonstreaza:)




Statusuri triste nr.16:

Cand poti zambi,zambeste!Caci nimeni nu te opreste!Dar cand multi te fac inutil,tu sa stii ca esti subtil!Iar atunci cand vei pleca,adu`ti aminte ce`ai lasat in urma ta!NU renunta!NU te supara!




Statusuri triste nr.17:

st trista acu k nu te mai am pe tn si as da orice sa te am inapoi,... tbx, florin:X




Statusuri triste nr.18:

mereu cand intrii pe mess,

te bag in seama si nu imi vorbesti,

mereu cand intri in clasa,

te bag in seama, dar fara de seama




Statusuri triste nr.19:

viata inseamna singuratate daca n-ai pe nimeni; incerci sa uiti dar nu poti, incerti sa razi dar te doare.




Statusuri triste nr.20:

''...EU sunt un crin iar TU esti raza mea de roua culesa dintr-un vis pierduta in lumina ochilor tai, acea raza de soare cu farmec fin ce straluceste mereu in calea mea....fara tine sunt precum un cer lipsit de stele iar de-as afla ca iubirea ce-am cules-o s-a topit mi s-ar rupe sufletul...'' eu m-am despartit de iubytul meu si vreau sa-l uit dar nu prea pot plang in fiecare seara si ma gandesc la el....:( fetelor va dau un sfat: nu puneti prea mult suflet intr-o relatie ca dupa ce va despartiti de pers iubyta ramaneti fara sentimente,fara sperante,fara sens,fara orice alte lucruri sau sentimente pe care le aveai inainte.... sunt S.Madalina si fostul este P. Cosmyn F...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu