Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

cn scrie te iubeste cn scrie te doreste cn scrie te saruta cn scrie nu te uita....!!DARIA




Statusuri triste nr.2:

am pierdut tot pt k am crezut in vise; am pierdut tot pt k am crezut in tine; am pierdut tot pt k ai ras de mine; chiar dak mi-ai spus vorbe false eu tot TE IUBESC si nu se va schimba asta!!! ~~~Iu|!tZ@~~~




Statusuri triste nr.3:

mi-a fost greu....ti-a fost greu.....te-am consolat.....m-ai injurat:|




Statusuri triste nr.4:

Trist e cerul fara soare,.....da' eu FARA TYNEEE oare?




Statusuri triste nr.5:

vv




Statusuri triste nr.6:

Va rog sa cititi asta pana la capat. Eu plac un baiat..care e cu 1 an mai mare decat mine. Este in scoala cu mine si ne cunoastem. Am aflat de la o prietena ca si el ma place 90%,dar baiatu' care acum pe mine ma iub. este (din intamplare) cel mai bun prieten al lui. Cel care ma place este foarte gelos.Astazi.....baiatu' de care imi place era pe mess, da' mie nu imi aparea.Nu stiu de ce ,....nu stiu ce am facut. Baiatu' care ma place spune ca cel de care imi place mie e cu alta..da' yo nu cred. IMI VINE SA URLU..!!...DACA AS FI CU EL....AS FI CEA MAI FERICITA..!:*:*:*




Statusuri triste nr.7:

daca u nu ma iubesti eu de ce se mai traiesc?




Statusuri triste nr.8:

O sa-mi simti lipsa..si cand te vei trezi o sa simti ca nu s-a intamplat doar in vis, e real :(...




Statusuri triste nr.9:

Multe lacrimi de iubire mi-au curs pe obraz .... si n-ai meritat... nu mai vreau sa stiu de tine .... tot ce-a fost frumos s-a treminat:((:((




Statusuri triste nr.10:

can face lucruri din astea la fete si se despart de ele sund niste prosti feterlor mai intai facetpe baeti sa va iubeasca apoi iubiti si voi




Statusuri triste nr.11:

triste




Statusuri triste nr.12:

Nu plange daca ai pierdut soarele, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele




Statusuri triste nr.13:

....dc m,a faci mereu sa sufar.....nu vezi kat imi e d greu.......cand rostesk numele tau.....imi aduk aminte kaki o data ai fost al meu....




Statusuri triste nr.14:

Stau ma uit in jur nu pot sa fac nimic util...Ma plictisesc de moarte incep sa ma desir...




Statusuri triste nr.15:

Cand iti va fi dor de mine amintesteti un singur lucru mai lasat sa plec.:((((




Statusuri triste nr.16:

Doar stai acolo si ma vezi arzand

Dar e in regula pentru ca imi place modul in care minti

Doar stai acolo si ma vezi plangand

Dar e in regula pentru ca iubesc modul in care minti




Statusuri triste nr.17:

Uneori singura persoana care te poate face sa rizi este cea care te-a facut sa plingi ...




Statusuri triste nr.18:

Dragostea e mare,Iubirea e si mai mare, Dar pierderea e mik,Dak iubesti o persoana iar acea persoana nu te iubeste,nu simte nimic pt tine..Atunci inseamna k ai pierdut o persoana la care inca tii mult,dar El nc nu te baga in seama:(




Statusuri triste nr.19:

ma doare capuyl de atata munca si daca mnnu muncesc nu am bani si dca nu am bani nu am femei




Statusuri triste nr.20:

tu mai invatat sa iubesc cu toata fiinta mea.....dar mai invat si sa urasc......eu te iubesc dar tu nu ma observi...tiai batut jok de mine....dar nui nimik ....eu team iertat ....acuma am pe altul....dar tot tu esty unikul...iubirea mea cea mare....dar te vi uita...si tu vei plange cum am plans si ioh nopti intregi....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu