Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Mai bine mor pentru ceva, decat sa traiesc degeaba…




Statusuri triste nr.2:

Sufera ce-l ce iubeste ce-l iubit isi bate jok:(:-




Statusuri triste nr.3:

....




Statusuri triste nr.4:

cind moare cineva




Statusuri triste nr.5:

avem doar o viata si aia trebuie traita ......dati la o parte tristeta....si ganditi-va doar la fericire ....capul sus ....ca o viata avem .....si s-o traiti ferititi ...




Statusuri triste nr.6:

*Un iubit te poate injunghia in inima, =(( un strain in fata, un prieten =(( pe la spate; dar prietenii adevarati nu poarta cutite la ei:-*.




Statusuri triste nr.7:

cel mai dureros lucru este sa il vezi pe baiatul de care esti indragostita ca se uita la tine dar se saruta cu alta...




Statusuri triste nr.8:

Cel mai trist este sa te indragostesti d baiatul p care il iubeste cea mai buna prietena a ta , stiind k n-ai nici o sansa, dar asta-i dragostea; nu te poti abtine, e dureros sa stii k nu-l poti avea... Doare, trece... Trece oare? Doare si nu trece...:((asta e cel mai fain>X>X




Statusuri triste nr.9:

pretuieste persoana iubita atunci cand e langa tn nu cand deja ai pierdut-o si nu poti sa faci nimic sa mai fie langa tine




Statusuri triste nr.10:

ochii plang pt mine inima plange pt tine




Statusuri triste nr.11:

Nu, n`am ambitii:-p! Trec prin viata si sunt mandra de trecut:).Atunci cand ti-e greu iar ceilalti au plecat, cel ce ramane alaturi de tine e pretenu` adevarat ;x




Statusuri triste nr.12:

2 oameni care se iubesc nu se despart!




Statusuri triste nr.13:

ma doare sufletul, inima dar nu mai pot continua asa; as vrea sa pot sa te iert candva; poate am sa regret dar akum vreaw sa-mi vad de viata mea doar u m-ai fakut sa-mi pierd iubirea nu doar tu

m-ai pierdut:((




Statusuri triste nr.14:

De unde-n noi atata ura

Cand viatza nu-i dekat o pikatura ?




Statusuri triste nr.15:

cum e cand doua persoane se iubesc reciproc....DaR Le E gReU Sa-Si ArAtE UNuL FaTa dE cElAlalT SenTiMeNtEle...

Si sE PrIvEsC fArA a FaCe cEvA CU SeNtImEnTElE cAre

Le iMpArTaSeSc aMaNdOi...AsTa mI Se iNtAmPlA mIe pT cA bAIaTul cARe Ma plAce si Eu Il pLaC NU-MI poate SPUNe CA trebUIE sA FIm imPREUNa....aMandOi suferIM...asa ca, BAIETZI, fitzi tari si spuneti-le fetelor ce sentimente aveti fata de ele pana nu e prea tarziu...




Statusuri triste nr.16:

lasati-ma sa dorm un pic,

(poate un veac)......

Cand ma trezesc, am sa va zic

ce am visat .




Statusuri triste nr.17:

te-am ubit dar tu ai plekat cu alta




Statusuri triste nr.18:

viata este o Realitate ce trebuie traita:(




Statusuri triste nr.19:

in marea cea albastra si fara nesfarshit a fost sinceritatea q care te-am iubit;);):-




Statusuri triste nr.20:

Ignora trecutul, nu te gandi la viitor, traieste prezentul esti doar un muritor. Ai o singura viata asta e tot ce conteaza! Filmul asta prost nu se mai deruleaza!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu