Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

de ce oare tocmai atunci cant te atasezi cel mai mult de persoana iubita,...treb sa isi bata jok de tine...fetelor baietii isi bat prea mult jok...noi oare de ce ii lasam ...pt k ii iub prea mult...st ana ...pr meu de 4 luni a inc sa se culce cu mn dar eu nu am vrut ...she am cedat...dar ma parasit...cat de mult mia dovedit k ma iubeste,....sa nu faceti prostia mea...miam pirdut viata mea dn cauza lui...de la ana pt marius...tbx prostule...dar o sa te iut..




Statusuri triste nr.2:

a




Statusuri triste nr.3:

te-am ubit pana ne-am kombynat sh l prymul sarut eu team uytat sh knd t vad imi vine sa..................nu mai konteaza k orikum e cv scarbos.urask .

berbecii




Statusuri triste nr.4:

E goala viatza fara tine

E ca un cer senin si gol

Toata lumea zike vino inapoi.

De ce ai plekat de la mine?

Ne intelegeam perfect

Pana cand a venit o bara

Si nea despartit.

Tu stii ca tin la tine

Mai mult ca sufletul

Dar tu nu simti lafel pt mine

Si nu vei sti nici odata

Ca eu te iubesc enorm de mult.

Esti ca un zambet pe pamant

Fara tine nu exista fericirea

Dar de kand numai esti langa mine

A aparut o viata pustiie si trista.

Nu stii ca esti totul pt. mn

As da viata pt. tn

Dar tu nici odata nu teai gandit

Ca ne-am despartit.

Poti traii doar odata ..

Macar acum sa ma gandesc

Ca fericirea nu imi aduce fericirea...

Ci tu.

Eu sunt trista

Ca mai lasat

Tu nu esti asa

Esti cu ea..

Linistit si fericit

Iar tu ma lasi

Sa sufar.:(




Statusuri triste nr.5:

Am piersdut tot ce am avut iar acum ca am pierdut ma uit la ce am avut :(




Statusuri triste nr.6:

De cind ai plecat sufletul miai secat mii dor de ochii tai si de al tau sarut.As vrea acum in brate sa te string si sa-ti spun ce mult eu te iubesc.In fiecare seara privesc la cer si ma rog la D-zeu sa mi te aduca inapoi ca tare me dor de tine... trimis de Cristina Pentru DIMA




Statusuri triste nr.7:

nu plinge ca s aterminat ,zimbeste ptr ceea ce a fost




Statusuri triste nr.8:

daka timpul care trece , te face a ma uita, pastreaza a mea poza, si uitate numai la ea




Statusuri triste nr.9:

Doar stai acolo si ma privesti arzand...Doar stai acolo si ma auzi plangand...Dar e in regula pentru ca imi place modul in care doare...




Statusuri triste nr.10:

Cu razbunarea nu castigi nimic...Asa ca numai incerca...Ca oricum e in zadar...




Statusuri triste nr.11:

Imi spui ca sunt fitoasa? Mai intai uita-te la tine si dupa mai vorbim...




Statusuri triste nr.12:

Plangi...Nu-i nimic...Iti dam cafea facuta in ibric...Si te vei simti ca un copil fericit...




Statusuri triste nr.13:

Pe chipul meu se citeste fericire ......... dar prin interior oriunde vei cauta,tristetea iti va face cu mana:(




Statusuri triste nr.14:

Nu poti iuby cv imposibil:(:(dar il poti face posibil;);)




Statusuri triste nr.15:

..~ Eu nu mai vreau..

..~ Nu te mai vreau in viatza mea..

..~Am suferit shi mie`e deajuns din vina tha

..~Azi nu regret shi nu mai vreau sa pot ierta..

..~E vina tha..Greseala tha..~




Statusuri triste nr.16:

Te-am iubit si te voi iubi cat oi trai




Statusuri triste nr.17:

Sick of crying, tired of trying, yes i?m smiling but inside i?m dieing...




Statusuri triste nr.18:

E greu sa uiti un nume ce înca il rostesti,

E greu sa uiti sarutul ce înca ti-l doresti,

Nu încetezi niciodata sa iubesti o persoana,,

Învetzi doar sa traiesti fara ea....




Statusuri triste nr.19:

Azi juramatu-mi calc...o noua viata-mi fac...

buna sau rea...e fara tine in ea...

...by kitty4u_eu...




Statusuri triste nr.20:

Visul meu se stinge...si in urma lui...

lacrimi cad usor...

...by kitty4u_eu...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu