Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

glumeste in iubire....dar nu iubi in gluma!!!....ca cel ce te iubeste...glumind te paraseste!!!!.......

sufera cel ce iubeste iar cel iubit isi bate joc...!!!




Statusuri triste nr.2:

cateodata spunem lucruri pe care le regtretam dar e greu sa indreptam totul..cateodata iubesti si e greu sa spui..




Statusuri triste nr.3:

...Invatza sa Iubesti inainte...sa vorbesti...sa ranesti....E usor sa spui Te Iubesc....Dar e greu sa simti k Iubesti...




Statusuri triste nr.4:

Te iubesc si nu uita ca de azi nu mai esti viatza mea esti un baiat ca oricare alti ,pacat ca lucrul asta nu lam realizat mai demult iubire noastra azi moare




Statusuri triste nr.5:

astazi plang.. as vrea sa fug... sa-mi schimb identitatea.. sa fiu alta .. oare asa m-ati putea accepta?:[




Statusuri triste nr.6:

Nu fi trist, totul se va termina,dak se poate:(




Statusuri triste nr.7:

amintirea ta ramine / rana in sufletul meu/ chiar de vin zile mai bune / sa ma vindec va fi greu.




Statusuri triste nr.8:

degeaba exista fericirea... dak nu poti avea iubirea...degeaba exista baietzii dak ei te amgesc...




Statusuri triste nr.9:

vino intoarcete si stai cu mine ai plecat odata teai intors pt mn acum de ce pleci din nou?Oare te vei intoarce pt mn din nou ...Numai u poti sami spui cat ma yubesty




Statusuri triste nr.10:

am gasit o inimioara si pe spatele ei scria te iunesc nu ma uita




Statusuri triste nr.11:

Daca m-ai fi iubit cu adevarat nu m-ai fi lasat pentru el... Daca m-ai fi iubit cu adevarat m ai suna pe mine nu pe el...Daca m-ai fi iubit cu adevarat plingeai dupa mine nu dupa el... Dar acum ma iubesti din nou... nu te cred dute la el...




Statusuri triste nr.12:

Un suflet pustiu...

O umbra stearsa...

Un zambet fals...

O persoana moarta...




Statusuri triste nr.13:

AzI Nu vReU Sa va vAd cA Nu mAi VaD NuMa O pErSoAnA CaRe Nu mA VeDe.....




Statusuri triste nr.14:

in sufletul meu se asterna tristetza...din ochii mei curg lacrimi de sange....iar inima mea e rupta in doua......




Statusuri triste nr.15:

Dumnezeu ti a dat viatza....de asta trebuie sa o traiesti




Statusuri triste nr.16:

Credeam tot ce imi spuneai

Tu iubireai nu credeai

Sa nu spui ca ma iubesti

Azi nu mai cred in povesti



Prea tarziu pt. noi doi

Prea tarziu....

Sa te opresc din drum as vrea

Dar totusi vei pleca

Prea tarziu pt. noi doi

Prea tarziu...

Sa ramai sti ca as vrea

Dar totusi vei pleca




Statusuri triste nr.17:

Pierdut speranta! Ofer recompensa!




Statusuri triste nr.18:

ma mintei k o sa fie bine si k nu o sa pleci d langa mne da u nu ti-ai dat seama knd ti-ai facut p altcnv k voi afla yubyrea mea si am sa sufar din kuza ta




Statusuri triste nr.19:

se spune k intr-o relatzie cineva iubeste mai mult....Dumnezeule ......ash fi vrut s nu fiu eu aceea:(




Statusuri triste nr.20:

te-am iubith...dar tu..tu m-ai inselath cu cea mai buna prietena



Mie la telefon imi spumeai k ai pus ochii p mne si ca nu vreais a ma pierzi...ji yo te credeam...simteam k u esty alesul...

knd eram q u park zburam ji totul era asa de roz...pana knd v-am vazut sarutand-va...



atunci toate iluziile mele au fost spulberate...ji viatza mea nu mai era asa de roz pe cum parea la inceput....

apoi veneai la mne spunandu-mi k a fost o greseala si k ma iubesty...

cum vrei sa te cred??knd u mi-ai facut asta??era cea mai buna prietena a mea....

simteam la inceput k am gasit baiathul perfect si k ma iubesty...dar tu...mi-ai intrecuth toate asteptarile..

mi-ai frant aripile in zbor...apoi....ai plekt...nu stiu unde ....nu ai spus nimanui..

am plans pentru tine si ink mai plang si aqm k nu stiu unde esty....n-ai mai dat nicun semn de viatza...si...nici makr nu ti-ai luat ramas bun knd ai plecat....

m-ai lasat q durerea mea in suflet...intr-o prapastie a suferintei...dar sa stii ca undeva cineva te va iubii mereu ji va fii alaturi d tne indiferent de cate mi-ai facut...pt k...eu te-am iubith cu toata fiinta mea..

ji tu m-ai invatat sa lupt cu viatza ..mai tii minte knd stateam la locul nostru?:-



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu