Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

fara tn imi este frig, dar cu tn imi este prea cald, mai bn sa ne despartim si ingerii ne vor veghea sufletele catre perechea potrivita




Statusuri triste nr.2:

Viata e trista cand ai perdut tot. Nu mai are culoare, e totul alb si negru. O viata de rahat.




Statusuri triste nr.3:

Iubirea ma respinge iar tristetea ma cuprinde,

Azi va fi, maine va trece, dar eu tot suferinta o voi cunoaste!

M-ai mintit, m-ai inselat si acum sa fii iertat?

Lumina ochilor tai ma iubea, ma urmarea, Dar acum ma impinge spre o lume rea!



DE MULT, MA PIERDEAM IN OCHII TAI DAR ACUM MA FERESC DE EI




Statusuri triste nr.4:

pt mn a fost o lectie ''nu te increde in prieteni,unii sunt ingerasi cu coarne''...




Statusuri triste nr.5:

Sperantza,....din pacate, la tine-a murit prima,

Si n-o spun doar asa,...k sa imi iasa rima!




Statusuri triste nr.6:

inkearka sa uity k vyatsa e trista sunt lucruri frumoashe si staw ink po lista:X




Statusuri triste nr.7:

am sa iubesc o fata,trebuie sa o iubesc ,dar cand este luata dc cineva care iti este prieten este dureros si amagitor




Statusuri triste nr.8:

Am incercat sa traiesc intr-o lume cruda, am incercat sa visez intr-o lume nebuna dar cu prietenii adevarati poti trece peste orice obstacole;...... dar daca ei toti te parasesc, u ce faci?????????????? :((:((:((:((:((




Statusuri triste nr.9:

Il iubesk dar nu ma iubeste,il doresk,dar nu ma doreste,nu-l privesk,dar el ma priveste!!!De la Malina!!!




Statusuri triste nr.10:

Te iubesc,spun multi, dar oare cati simt sensul cuvintelor pe care le zic ?




Statusuri triste nr.11:

Nu vreau sa dau nume...Nu mai zambii ca mie nu'mi arde de glume...Spune'mi pentru cine?...De ce te'ai schimbat? De ce pt o tarfa tii capu' plecat?”




Statusuri triste nr.12:

Statsuri triste




Statusuri triste nr.13:

Doamne, ce sts adevarate, iubesc si eu pe cineva foarte mult si ma face sa sufar Doamne :((:((:((:((:((:((:((




Statusuri triste nr.14:

De cate ori sunt suparata....trista sau dezamagita........ei mereu au stiut sa ma faca sa zambesk, nu conta cat de rau ma simteam......ei sunt cei mai buni prieteni ai mei(Deny...Geo....Aly....Mada)....as da pt ei o parte din mn decat sa-i vad urland de fericire.....ii iubesk fff molt ca au fost langa mn in cele mai grele momente.......by AlExUtZa




Statusuri triste nr.15:

de tn...mi.e dor,de privirea ta...mi.e dor,de toate clipele petrecute cu tn...mi.e dor,de vorbele frm pe care mi le sp mi.e dor,de tot ce ne lega...MI.E DOORRR!!!!!




Statusuri triste nr.16:

mi-ai spus ca sunt o femeie ciudata...mda, o femeie ciudata, dar care te iubeste mai mult ca pe sine insasi... nu te pot uita... iar cand ne intalnim j nu-mi vorbesti simt k j cum o gaura imensa mi-ar perfora inima... :((((




Statusuri triste nr.17:

akm sa va zik pe sleau:;)

zaW, o sa iau supararea asta si in groapa cad oi muri ;) am plans prea mult ca sa-l pot uita :-j;)nu am sa uit toata viatza mEa:-j;) cat am plans pt el nu merita;)

asa ca fetelor feriti-va de baietii nesimtiti; nu aveti increde in nici unul ;)




Statusuri triste nr.18:

zile negre si suspine...eu te vreau numai p tn




Statusuri triste nr.19:

Debusolata....cersesc sansei..... UN PASAPORT PENTRU NICIUNDE !




Statusuri triste nr.20:

atunci cand plangi, gandeste-te ca nu ai dc sa plangi, decat pt un nemernic care si-a bathut jok d tn! adauga un zambet la lacrima pe care-o vershi, ca sa-ti batzi jok de el, cum a fakut cand era langa thine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu