Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

fiecare zi ptr mn e un calvar iar noaptea e o durere in suflet




Statusuri triste nr.2:

te iubesc asa de mult inkat imi vine sa m-ampushk




Statusuri triste nr.3:

Exista Un singur foc Care arde in Ploaie...!




Statusuri triste nr.4:

lasa'ma ku textele..ka iti pasa sau konteaza..lasa'ma ku lumea kre nu ma agreaza..aproape tot ce mi'am dorit am obtinut..shi dak nu a fost aja a fost pt ka nu am vrut...




Statusuri triste nr.5:

poate ca esti suparat din cauza ca te-am ignorat..

dar nu stiam ce sa cred




Statusuri triste nr.6:

Ce inima de ghata ai in tine,de gheata sunt si eu,m-ai inghetat si pe mine.




Statusuri triste nr.7:

realitatea-i mult prea dura,iar adevarul dureros...nu exita realitate cu decorul mov sau roz




Statusuri triste nr.8:

De ce, oare, am uitat..

Sa iubim neincetat..?

Zboara gandul neimpacat,

Si-ncerci sa refuzi tot ce s-a intamplat..




Statusuri triste nr.9:

pretuieste-l pe cel pe care il iubesti cat il mai ai pt ca dupaia va fi prea tarziu




Statusuri triste nr.10:

iubirea e k o eclipsa...cand soarele se innegreste iubirea dispare....




Statusuri triste nr.11:

intr-o zi mi-ai spus ca o s apleci ,dar nu te-am crezut....kand m-am intors acasa tu nu mai erai...mai lasa si tu de la tine si o sa incerc s anu mai gresesc...te rog intoarcete la mine ,simt k nu pot sa traiesc....:(




Statusuri triste nr.12:

cand persoana iubita iti spune"Te iubesc"

nu crede in acel cuvant pentru ca cat de ferit vei fi

el isi bate joc de tine...spune ca te faca sa plangi....




Statusuri triste nr.13:

traieste cu grija...viata nu are roata de rezerva!




Statusuri triste nr.14:

chiar dak am inima ranita..spectacolul trebuie sa continue




Statusuri triste nr.15:

niciodata nu vei sti...cat de mult am suferit io....ca ai plecat cu alta.....dar acum ca te-ai intors.....iti spun la revedere




Statusuri triste nr.16:

apa curge lin, soarele stralceste, cerul e senin, oare cine ma ibeste???




Statusuri triste nr.17:

din tot ceea ce-ti daruieste viata pastreaza intotdeauna ceea ce iubesti cu adevarat si atunci vei stii ce inseamna fericirea




Statusuri triste nr.18:

Chiar si cand esti suparat,zambeste,caci nu stie cine s-ar putea indragosti de zambetul tau..




Statusuri triste nr.19:

ce-i adevarat m-am indepartat........ dar nu am ce face asta-s eu dar ma voi schimba si stii k voi regreta pt totdeauna pt fapta mea




Statusuri triste nr.20:

Vreau sa ma trezesc

Si sa te vad plangand in somn

Vreau sa te vad ca suferi

Si eu rad pana adorm



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu