Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

de fiecare data knd te vei intalni q o fata sa iti imaginezi k eu st ptr ca oricum ar fi eu stiu k p mn ma iubesti




Statusuri triste nr.2:

Pentru o clipa vreau sa te aduk inapoi dar usor usor te atrag iti sp vorbe dulci si ca te iubesk(te iubesk andrey esti viata mea:X:X




Statusuri triste nr.3:

eu stau si plang tu stai si razi dc nu vii la mn sa ma iubesti stiu team ranit m-am batut cu alti pt tine dar casa ami faci atata rau ai tinut cu dusmanul =(((((((( dar sa stii un lucru ieu te iubesc




Statusuri triste nr.4:

Cerul v-a plange,Cand vom termina,Dar v-a rade,Cand voi pleca!!




Statusuri triste nr.5:

pt k m-ai facut sa te iubesc te blestem sa te ineci in fericire sa te impiedici de iubire sa iti explodeze capul in mii de zambete si stelutze si vise si sa simti...sa simti totul...hai mai du-te in inima mea! P.S Te iubesc~!




Statusuri triste nr.6:

“Las'o sa cada, sa se raneasca , sa planga , sa simta k traieste!Caci sti mai bine ca toti...ea, intr'un sfarsit, mereu zambeste:X”




Statusuri triste nr.7:

te vad asa cum ma vedeai pe mine , cum ne petreceam timp impreuna ,cum ne simteam aproape la bine si la greu , iar cand erai departe ma gandeam la tine mereu . Acum ai ramas o umbra si imi vine sa plang dupa ea.




Statusuri triste nr.8:

Nu mai pot sa zic nmk...de fapt ce sa zik...tu m-ai parasit sh inima mi-ai luat....




Statusuri triste nr.9:

Dorinta mea e sa zbor pana la soare

Sa iau o bucata din steaua stralucitoare

Sa zbor inapoi

Sa uit de imaginile cu noi amandoi




Statusuri triste nr.10:

dnd...trisete mare azi e sarbatoare...tin-te tare...




Statusuri triste nr.11:

NU IUBI UN BLOND CA E BAGABOND IUBESTE UN BTUNET CA E MAI DESTEPT.




Statusuri triste nr.12:

Cel care te face sa plangi nu-ti merita lacrimile,iar cel care le merita ...nu te va face niciodata sa plangi...:(




Statusuri triste nr.13:

fa k zambetul tau sa schimbe lumea...nu lasa k lumea sa-ti schimbe zambetul tau




Statusuri triste nr.14:

Un inger moare.Un demon se naste.Cerul plange.Furtuna zambeste.Demonul priveste cum ingerul moare.Intre Cer si Iad cei doi se intalnesc.Se privesc.Se indragostesc.Dar nu au voie.Iadul e al lui.Iar Cerul al el.

Cauta amandoi un Paradis pierdut.Un loc demult uitat.Ceile doua entitati se unesc.Creaza un lucru nou.Plange,se zbate.El moare.Ea ramane.Copilul se pierde.Ea ramane in intunericul luminii cautatand acel ceva pe care il pierdea de fiecare data cand murea.




Statusuri triste nr.15:

Si inca o data am dat-o in bara...nu-i nimic...m-am obisnuit




Statusuri triste nr.16:

io te-am iubit odata...dar u niciodata ...eu te-am iubit kandva ...u niciodata in viatza ta ...:((




Statusuri triste nr.17:

la inima mea tu i venit.....eu poarta ti-am deschis crezand ca vei intra....dar din pacate tu ti-ai batut joc de ea...iar acum plange si suspina si eu ku ea...:X:(




Statusuri triste nr.18:

Si stiu k`aa totzi` ne dorim o viatz`aa mai bun`aa...

Dar pe drumu` ce`l parcurgem...

De moolth`ee obstacol`ee ne lovim..

Si stiu k`aa tothu`n viatza are`un rosth`...

Dar kre`i rosth`u...




Statusuri triste nr.19:

Stau j ma intreb dc mi se intampla tocmai mie...era mah bn dak nu te cunosteam..ce folos k te'am intalnit am f fericita o ora o zi o saptamana o luna j atat..dar 2 luni 2 ani am zacut in suferinta...dar cosmarul nu s'a terminat...eu ink visez sa te intorci dar in zadar...dar va veni o zi in care vei realiza ce ah ratat j ma veh kuta dar p me nu ma va interesa.....:-( by lavinia for alexey




Statusuri triste nr.20:

Cumpatul bate

Viata mea se scurge

Iar eu imi fac cruce:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu