Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Ne'am despartit din vina ta...credeam k te pot uita...dar am ramas q un gol in suflet pe care numai u sti sa mil umpli...




Statusuri triste nr.2:

cel mai rau fel in care simti absenta cuiva,este sa stai langa el si sa sti ca nu va fi niciodata altau...:((:((:((:((




Statusuri triste nr.3:

stii...uneori mama vrajesti dintro privire...alte ori cu amagire..dar si asa e sa te iubesc nu voi inceta:):(




Statusuri triste nr.4:

azi a murit cnva!!!a fost inima mea....pt ca nu te mai are langa ea.....:D




Statusuri triste nr.5:

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele




Statusuri triste nr.6:

iti scriu incet q litere d sange sa sti shi u ce insamna a iubi a suferi a plange




Statusuri triste nr.7:

PE pamantul asta mare am iubit o singura data doar pe tn dar vad k u o preferi pe ea de ce tocmai k prietena mea?de ce sapune-mi dc imi faci zilele amare si d iubirea mea tie rau nu-ti pare??mi-am dat seama prea tarziu si-mi vine greu sa stiu k aqm preferi sa fiu k prietena mea in loc sa fim noi impreuna te iubesc dar dak u o alegi pe ea si pe ea o iubescti eu ma dau la o parte si raman singura in singuratatea mea k asa am fost mereu:((:(:(:(:((:(




Statusuri triste nr.8:

cand ai plecat mai lasat indurerata.....mai lasat plangand.......mai lasat amintindu-mi de tine...si tu ai spus ca nu te vei mai intoarce niciodata si sa teuit....:(:(:(




Statusuri triste nr.9:

dc iubirea e atat de dura ???:((((:(( nu e cinstit eu iubesk uhn baiat ,iar el iubeste alta fata crek asa se intampla in majoritatea cazurilor dc??? dc nu isi da seama ca el este iubit mai mult de cat ar credevre'o data dc nu are si el acelasi sentiment pt mn?dc?:(:(:(((((




Statusuri triste nr.10:

toate fetele iti vor spune te iubesc nu ma uita...eu iti spun in alta forma uitama de vei putea




Statusuri triste nr.11:

yubeste peroana yubyta kt e langa tine dar nui arata cat de mult o yubesty




Statusuri triste nr.12:

acum imi plinge sufletul de durere iarasi am ramas singura nimeni nu are nevoie de mine nimeni nu ma iebeste nimeni nu m doreste doar din cauza ca team iubit pe tine si pe toti ceilalti ii respingeam nu aveam nevoie de nimeni daca te avem pe tine acum am ramas singura pe acest pamint tu esti departe si nu ma mai iubesti chiar dasa mai iubit vreodat nu cred toate cuvintele tale am inteles ca sunt minciuni care credeai ca imi alini suletul dar nu teai gindit ca la sfirsit mai facut sa sufar caci am crezut la tot ce miai spus la toate acele mincare leam auzit de la tine

Am scris toate aceste cuvinte caci am sufletul distrus si numi mai vad rostul vietii




Statusuri triste nr.13:

De dorul cui si de al cui drag tu o sa mai sari in pat...parca se rupe ceva in mine,cine sta azi langa tine??




Statusuri triste nr.14:

DrAgOStEa e O saGeATa cE Iti FAce rAnI DE fOc..... SUfERa cEl ce IuBeStE CeL iUbiT iSi bATe JOC...




Statusuri triste nr.15:

de ieri no mai iubesk....acazi o iubesk ca ieri..




Statusuri triste nr.16:

Dc noi fetele trebuie sa suferim intoteauna pe cand lor nici makr nu le pasa..azi ejti maine nu mai ejti..e atat d usor pt ei sa spuna “ADIO!!”..pe cand noi acceptam orice greseala de a lor..pt ca..ii iubim iar ei nu fac altceva decat sa`ji bata d noi




Statusuri triste nr.17:

cand lacrimile sarate iti inunda ochii sa te gandesti k mereu exista o raza de soare




Statusuri triste nr.18:

zambetul mew de copila o sa ti fie mereu in suflet Cata...




Statusuri triste nr.19:

Era odata o fata oarba... si s-a izolat de toti si toate... nu vroia sa stea cu ea decat prietenul ei. Tot ce-mi doresc mai mult e sa pot vedea lumea din jurul meu, spunea ea... -Vrei sa te casatoresti cu mine? i-a propus intr-o zi baiatul... -Nu ma voi casatori daca nu pot vedea... ...La ceva timp, pt fata a aparut o pereche de ochi donati... a putut vedea si in momentul cand s-a uitat la prietenul ei a vazut ca si el este orb... -"Nu ma pot casatori cu un orb"... a spus fata si s-a intors sa plece... Inainte sa dispara sunetul pasilor ei, baiatul i-a soptit : "sa ai grija de ochii mei te rog" ...




Statusuri triste nr.20:

De ce sa plang?

Inimi nevinovate pot si eu sa frang!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu