Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Nu iUbI Un FoTbAlIsT C-I Un LuCrU FffFf tRiSt , cAnD Ii DRAGOSTEA mai DOOLCE ISI ia minge si se DUCE:((:((:((




Statusuri triste nr.2:

Visez cã-mi spune noapte bunã,...

Cã mã strange in braþe, ºi cã mã strange de manã.

Zambesc, chiar dacã ºtiu cã mã minte. Prefer sã-l cred, decat sã simt cã-l pierd ! :)




Statusuri triste nr.3:

Inloc sa dau peste iubitul ideal,....am dat peste un ecscroc sentimental!




Statusuri triste nr.4:

parca altfel se vede acum camera ta,....perna cu Tweety, ...cand stiu k n-o sa le mai vad degrab;...




Statusuri triste nr.5:

DnD,... sunt cu moralul la pamant!!!:(:(




Statusuri triste nr.6:

Te iubesc total, ....dezinteresat,.....d'aia plec ca sa-ti redau libertatea...!

Nu asta ai asteptat?




Statusuri triste nr.7:

multe fete spun ca sufera din dragoste, ceea ce nu este adevarat; e doar datorita faptului ca nu au inteles cuvintele TE IUBESC,... e greu de explicat iubirea; ca s-o intelegi trebuie sa o simti cu adevarat;......pt multe fete iubirea e lacrimi si tristete, dar daca ar stii cu adevarat ce inseamna, ar fi altceva, ..... cand iubesti nu astepti sa fii iubit, dai tot ce e mai bun desi nu astepti nimic in skimb,etc....iubirea inseamna respect fata de persoana respectiva, pt ca unde nu e respect nu e nici dragoste; iubirea insemna sa te ascunzi ca sa poti plange de fericire pt ca lui/ei nu i-ar place sa te vada plangand,....inseamna sa crezi in vise, sa te simti un copil alaturi de el/ea.....iubirea e cel mai frumos sentiment, daca il simti cu adevarat, chiar daca uneori doare........si toti vor gasi sufletul pereche...SUCCES IN DRAGOSTE...




Statusuri triste nr.8:

mi-a zis ca ma iubeste, si peste putin timp imi zice: ce mai vrei? ((((




Statusuri triste nr.9:

Alerg dupa tine ca nebuna,...

Precum dupa soare luna!




Statusuri triste nr.10:

In lumea ta de cristal,....eu sunt ciobul de sticla!




Statusuri triste nr.11:

Ziduri de carton...poate sa darame oricine,.....

Doar ca-ntre noi e-un zid de fier-beton,

Si tre' sa-l daram,...stii bine!




Statusuri triste nr.12:

Ma-ntreb acum,....ce va urma?

Noi sperante pe care cineva mi le va ucide din fasa,....sau poate vise pe care cineva mi le va indeplini....?




Statusuri triste nr.13:

am fost jignit, umilit.... am luat cate un cutin in spate, am cazut... m-am ridicat greu si am continuat; acum inca un cutit.... nu-i nimic pentru mine, macar ca-i mare si o sa ma doara tare,... asa am fost invatat, nu am ce sa fac, asta mi-e destinul :(:((:|=((




Statusuri triste nr.14:

Cu toate ca te-am iubit nu mai exista vreo sansa ca sa te mai vreau vreodata ............n-ai inteles ??...........poi sa ma gandesc........TE URASC sau I HATE YOU?




Statusuri triste nr.15:

ai spus ca tzii la mine..dar pana la urma s-a ales ca m`ai mintit....te urasc...!!




Statusuri triste nr.16:

Învață să alungi lacrimi chiar și atunci când te doare!




Statusuri triste nr.17:

u vei pleca ... dar eu voi ramane cu inima franta .. tu vei fii mereu in inima mea adanc ... te iubesk enorm ... si nu e ceva nou ... dar cand te privesc nu mai am curaj sa privesc in ochii tai iubii ... TE IUBESK ALIN cu drag PETRO




Statusuri triste nr.18:

am jurat ca o sa te uit dar nu m-am putut tine de cuvint......a fost prea greu pentru mine sa te stiu departe......mereu imi apari in minte, si-mi rascolesti amintirile de parca ar fi prima data.....................te iubesc mult colea .....de la lily




Statusuri triste nr.19:

viata de multe ori e nedreapta cu noi dar noi nu vedem,..... ar trebui sa pretuim fiecare clipa....




Statusuri triste nr.20:

AM invata sa iubesc tot ce era al meu..,dar am putut sa traiesc si fara ce nu aveam..numai fara tine nu pot sa traiesc; iti jur, dragul meu, doar pe tine te-am iubit si voi muri iubindu-te pe tine...ADIO, dragostea mea... :(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu