Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

un sfat pt cei cu ochii caprui: daca vreti sa-i aveti albastrii.............plangeti ji o sa vii se schimbe culoarea....cik' ochii albastri sunt meniti sa traiasca in lacrimi:((:((:((:((uneori chiar cred asta




Statusuri triste nr.2:

Sunt o proasta ca te-am iubit

Desi nu e vina ta

Eu te vreau pe tine

Si u o vrei pe ea !




Statusuri triste nr.3:

M-ai lasat sa cred k exista iubire

M-ai lasat sa sper in vise...

Iar apoi m-ai lasat sa iubesc singuratatea...

Dar akuma m-am lasat sa zbor peste trecut,sa nu mai intorc kpul inapoi caci ce-a fost a fost,n-are rost sa-mi aduc aminte...

Akuma m-a lasat Dumnezeu sa cred numai in prezent,pana knd acesta va deveni trecut...shi va zbura in amintiri uitate alaturi de tine




Statusuri triste nr.4:

ma dor ochii pt ca nu te pot vedea, bratele'mi sunt triste pt ca nu te pot imbratisa, buzele'mi sunt reci pt ca nu te pot saruta, inima mi se frange ca nu esti a mea......




Statusuri triste nr.5:

de vrei sa sti cat TE IUBESC intreaba vantul serii

caci el adesea mi-a furat suspinele durerii.:(:(




Statusuri triste nr.6:

nimeni nu se mai intelege cu mine, nu mai vreau pe nimeni , te vreau doar pe tine ....:(((:(( bsk bebe




Statusuri triste nr.7:

Am incetat sa mai sper

Nu te mai astept

Lacrimile nu mai curg

Pt ca stiu ca nu m-ai vrut



Faptele si vorbele tale inca ma dor

Uneori as vrea sa mor

Si tot stau si ma gandesc

Cum naiba inca te mai iubesc???



Apoi in mintea mea

Apari tu cu ea

Doamne,cat as vrea

Sa te scot din viata mea




Statusuri triste nr.8:

Atunci cand in viata te impiedici de o ,ce facT e arunci pe jos si astepti sa te ridice cineva? sau,..Te tii tare iti va trece si continui drumul fiind atent la ?

Cu siguranta k mergi inainte fiin atent la ASA K AVETZI GRIJA LA PIETRE (NU LA PROPRIU) SORRY PT: ANTI MASS,DND,BRB




Statusuri triste nr.9:

...........ToTaL cOnFUzA inTRE DRaGoStE Si UrA..............!




Statusuri triste nr.10:

Imi place sa ma plimb prin ploaie... pentru ca nimeni nu vede ca eu plang :((




Statusuri triste nr.11:

poate intr-o zi ai sa-ti dai seamam cat de mult tin la tine... pentru tn sunt doar o simpla prietena.... nu insemn nimic...




Statusuri triste nr.12:

Iubirea te distruge, dar trebuie sa tii intotdeauna capul sus, pt ca atunci cand iubirea dispare toate speranzele te parasesc si te simti pierdut, nu stii ce sa faci, esti confuz si nu stii in cine sa crezi si in cine nu...




Statusuri triste nr.13:

Akm stau singura si imi amintesc cand imi spuneai ca ma iubesti, iar eu credeam totul, nimic din ce spuneai nu era adevarat, u doar ma minteai. Asa cum te-am bagat in inima mea, asa ajuta-ma sa te scot :(




Statusuri triste nr.14:

TOATA VIATA AM TRAIT DOAR PENTRU TINE,

SI ACUMA IN SFARSIT

AI UITAT DE MINE

AM RAMAS CA DOI STRAINI




Statusuri triste nr.15:

Te iubesc Nicushor si te voi iubi mereu,nu stiu de ce m-ai parasit pe mine pentru alta....iti pare ca fata aceea e mai buna decat mine si te va iubi asa cum te iubesc eu?.....Nu, gresesti, nimeni ca mine nu te va iubi!....

de la Mihaela....te iubesc, scumpul meu!




Statusuri triste nr.16:

Sa nu ma-ntrebi dk-am may plans,

Sa nu ma-ntrebi dk-am may ras,

Sa nu ma-ntrebi, iubirea mea,

Dk-mi lipseste kv.

Caci de nu ma vei intreba,

Yo iti voi raspunde-asa:

Plang gandindu-ma la tine,

Radeam knd erai langa mine,

De knd ai plkt de langa mine,

Imi lipseste tot caci nu te am pe tine!




Statusuri triste nr.17:

Ma numesc Myky.Cea mai buna prietena a mea este marya.aqm ne-am certat si ea vrea sa ne impacam,Dak ea va intra pe acest site vreau sa stie ca nush daca prietenia noastra mai poate fi salvata.E prea tarziu...Scz...Licurici:((:((




Statusuri triste nr.18:

Tot ce fac pentru ea,

Fac degeaba:

Ii cumpar flori,

Ii ofer dragostea mea

Dar degeaba,... ea nu o sa ma vrea niciodata

Pentru ca nu m-a iubit si ma inseala cu altu:(:(



is baiat,... daca vrea cnv sa vorbeasc cu mn add: sora_ta_frumoasa scz pt acest id e facut de un prt:D

daca vreti votati daca nu nu:)



by DuSt:)




Statusuri triste nr.19:

vorbesc k el,dar te am in gand pe tn.il ating pe el,dar te simt pe tn.il sarut pe el,gandindu-ma k te sarut pe tn.m-am kuplat k el,k sa te uit pe tn.k toate astea....nu-l iubesc pe el,te yubesk pe tn......!!!




Statusuri triste nr.20:

Sa ai curajul sa spui Da,

Sa ai curaju sa spui Nu

Si-n orice clipa grea a vietii

Sa fii mereu acelasi u,

Si tine minte 3 cuvinte:

VIATA MERGE INAINTE!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu