Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

dnd......blocata intre adevar si minciuna




Statusuri triste nr.2:

am incercat sa fac sa fie totul bine, i-am daruit toata dragostea pe care am avut-o, l-am iubit din tot sufletul.....dar el a renuntat la acea dragoste....pentru altele, ii placeau femeile... in tot acest timp am incercat sa-l uit dar nu am reusit; acum am pe alcineva in viata mea , dar tot ma mai gandesc la el, aceasta iubire nu va muri niciodata,va fi mereu in inima mea, imi este greu dar nu am ce face , ma voi casatori cu altul numai ca sa-l pot uita........desi mi-am dorit ca sa fim mereu impreuna..............




Statusuri triste nr.3:

viata-i plina de dragoste... daca stii sa iubesti




Statusuri triste nr.4:

sunt cool, am nevoie de sfaturi ptr ca sufar din cauza unui baiat....

cn vrea, ma gasiti pe id mariutza_elena98 va pwp




Statusuri triste nr.5:

m-ai omorat....viatza nu ma mai aduce inapoi.....o sa te blestem pnt tot ce mi-ai facut...




Statusuri triste nr.6:

m-ai parasit k pe o papusa strikta...

ce te-ai jukt q ea viata toata...

si cand vrei s-o iei inapoi....

iti dai seama k papusa ce ai considerat-o gunoi....

era iubirea dintre noi:-<

BY ALINA

elenaalina32 my id




Statusuri triste nr.7:

Toate fericirile se sprijină pe iluzii. Adevărul nu face altceva decât să sfâşie vălul cu care se acoperă ochii ce nu vor să vadă realitatea. daniel911224




Statusuri triste nr.8:

...In final, doar tu îţi vei rămâne!




Statusuri triste nr.9:

Atunci cand ne-am cunoscut ne-am placut, am devenit tot mai apropiati,in cele din urma eu ti-am spus k te iubesc iar tu mi-ai raspuns cu aceleasi cuvinte: "si eu te iubesc",... cand am venit la tine acasa tu erai cu altu' dc? dc? inca te iubesc desi nu ar trebui,tu ai ceva special fata de alte fete,lore, te iubesc. Dak citesti statusul o sa iti dai seama k pe mine ma iubesti. :x :x :x




Statusuri triste nr.10:

:| cateodata stay sa te intrebi: mai e loc oare pentru regrete ??:((:(( cand suferi shi lui sa nu'i pasa ?:( hai, fa-ti curaj pentru a incheia aceasta minunata poveste :(( !! dar daka a fost prea minunat pentru a fi ADEVARAT?: dnd :| chiar suparata :(




Statusuri triste nr.11:

mi-ai dat un semn sau poate am inteles gresit...cert e ca de atunci m-am indragostit...si de atunci te visez mereu,tot timpul esti in gandul meu...nu stiu cum sa scap din capcana...stiu doar ca...TE IUBESC!




Statusuri triste nr.12:

a cazut si ultima petala de trandafir...s-a uscat in toiul unei noptii tarzii de toamna...




Statusuri triste nr.13:

Viata mea fara tine nu are rost, te rog intoarce-te la mine, sa fim din nou inpreuna! Ionut, daca vezi acest sts sa sti ca inca TE MAI IUBESC DESI NU ITI DAI SEAMA, TI-AM ZIS-O DE PREA MULTE ORI SI NU M-AI INTELES NICIODTA! UH AI PREFERAT-O PE EA SI EU PE TINE ! DE LA ALINA PT IONUUT DIN RUPEA .

TE IUBESC MULT, PRINTUL MEUU...!




Statusuri triste nr.14:

nu uita, ne vedem acolo sus...iar atunci nu voi ma simti nimic pt ca voi fi rece iar inima mea nu va mai bate,dar tu iti vei aduce aminte de tot ce a fost si atunci sufletul tau pierdut va regreta




Statusuri triste nr.15:

ma uit la stele si vad cum cresc ca si inima mea dupa tn




Statusuri triste nr.16:

Viata e un cosmar ce nu se termina nicodata..




Statusuri triste nr.17:

il iubesc pe prost, dar nu`shi da seama




Statusuri triste nr.18:

Ce inseamna sa fi fata: sa plangi, sa suferi pt cineva care nu-l intereseaza ca-l iubesti




Statusuri triste nr.19:

Cand oamenii pe care ii cunosti devin oameni pe care ii cunosteai,....e trist!




Statusuri triste nr.20:

sufar ca nu are incredere in mn:(:(:(





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu