Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

cu orbi




Statusuri triste nr.2:

dintr-o relatzye de 2 zile am suferit....dar am suferit degeaba...am crezut k el e un ingeras,dar mai trz. am descoperit k era defapt un drak...mai intai de a incepe o relatie trb. sa cunosti fffff bn pers de care iti plk , ca mai trz. sa vezy cu cne ai de-aface...




Statusuri triste nr.3:

te iubesc ibrahim......:X:X:X:X:X::XX:X:de la moni pt ibrahim




Statusuri triste nr.4:

Sunt Trista :((:((:((:((:((:((:((:(( Dnd




Statusuri triste nr.5:

te iubesk *****mult ,mult:(




Statusuri triste nr.6:

Dak ash fi o stea de pe cer....shi pt fiekre minut in kre la tne m`as gandi ash lumina.....ar trebui sa luminezz neincetat



By Just Mee



Te Besk`!!:x




Statusuri triste nr.7:

ma doare sa te vad cu alta..cand eu te iubesc si u nu stii..mie greu sa simt cva pt tn cand u nu simtzi nimik




Statusuri triste nr.8:

Numai cred in iubire ....numai cred in orisicine ...inima numai vrea DRAGOSTEA TAH !!! pt golanu meu mik @ndrey




Statusuri triste nr.9:

DaCa vReI Sa iMi vOrBeStI...mAi uItA-tE OdAtA La sTaTuS!! Nu Am cHeF De tN..M-Am sAtUrAt ..lAsA-Maaaaaa!!! :((:(:X




Statusuri triste nr.10:

da noi fetele parca suntem menite sa suferim deoarece baieti ne fak sa ne simtim astfel............................andreea imi plake k esti tare si sa stii k te sustin oana ma numesc te pup si fi tare in continuare




Statusuri triste nr.11:

Nu mai am cuvinte .....Cat de rahat poate sa fie o viatza???? cn jtie sami dea buzz ...:d




Statusuri triste nr.12:

Te urasc pentru ca te iubesc!




Statusuri triste nr.13:

El imi spunea ca ma Iubeste..Eu nu`l credeam:|...Cand i`am spus ca il Iubesc..nu m`a crezut:|..acum stiu cum se simnte..




Statusuri triste nr.14:

te-am iubit o data dar tu niciodata:(




Statusuri triste nr.15:

Sa uir? siigur! intotdeauna!:-j.....sa uit?niciodata!




Statusuri triste nr.16:

SUFERA cel ce iubeste..... cand cel IUBIT isi bate joc....




Statusuri triste nr.17:

nimeni nusi da seama ce are langa el(ea) pana nu-l(n-o)pierde




Statusuri triste nr.18:

E bine sa iubesti,dar te dezamagesti,iubirea de o flacara puternica iar tu te arzi mereu cu ea nestiind ca nu e bine sa te joci cu ea[:X]




Statusuri triste nr.19:

nu siu ce simnt pt tine dar dupa un an si jumatate d cand am incetat s formam un cuplu eu tot ma gandesc la u:(:(...........oare DC? sunt constienta ca no s mai fim niciodata imperuna dar totusi eu ma gandesc la u.......offfff cat as vrea s te scot din inima mea:((




Statusuri triste nr.20:

nicioadata nu uita, ca daca plangi viata nu te va ierta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu