Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Te iubesk .. ji te voi iubii toata viatza mea..doar uh fiind prost nu itzi dai seama...ji crezi tot ceea ce itzi spun "prietenii tai"...nu itzi dai seama k ei defapt vor doar sa ne desparta....:-




Statusuri triste nr.2:

I wish I had a pair of wings Just like last night in my dreams I was lost in paradise Wish i`d never opened my eyes Sometimes I wish I were an angel




Statusuri triste nr.3:

e o alta zi in care mi-am pierdut ideea...moralul e la pamant.....si MARIJUANA e cheia...




Statusuri triste nr.4:

ooof dragoste m-ai blestemat sa nu mai am liniste....:(




Statusuri triste nr.5:

Cand itzi va fi dor de m3, amintejte-tzi un singur lucru ....ma-i lasat sa plec:(((((((((((((




Statusuri triste nr.6:

de ce trebuie sa rad cand vreau sa plang

plec cand trebuie sa raman

si sper cand totul e doar un joc

ca un joc de noroc




Statusuri triste nr.7:

Dak intr`o zi itzi vine sa plangi .. cauta`ma ! .. Nu promit sa te fac sa razi dar pot plange alaturi de tn .. Dak intr`o zi itzi vn sa fugi kuta`ma ! .. Nu promit sa te opresc dar voi fugi alaturi de tine ! .. Dak intr`o zi ma kutzi sji nu rasp .. vin`o poate am eu nevoie de tn !




Statusuri triste nr.8:

mai naste-ma doamne o data si te rog dami alta soarta..dak nu fa o minune sa se intoarca iar la mine... iubirea in care am crezut pentru ce m-o fi vandut...:((




Statusuri triste nr.9:

am gasit un trandafir,sh q el sh un bilet,in care scria k nu o sa te mai vad vreodata,k ai disparut din viata mea pentru totdeauna....am stat 3 zile sh 3 nopti inchisa in casa sh am plans cu lacrimi de cristal,care mai tz sau transf in lacrimi de sange....ptr k nu o s te mai vd vreodata




Statusuri triste nr.10:

eu team iubit...u mai iubit dar mai ranit ...ai aleso pe ea in faza mea si asta ma facut sa sufar sa plang si sa te uit ....desi a trecut mult timp de atunci lacrimile curg pe obrazul meu, plang in mine ,te visez noaptea, ma trezesc cu tine in minte , te vad zilnik adorm plangand cu gandul la tine...cum mai vrajit? m-ai imbolnavit de o boala incurabila ....si akm te rog vindecama..pentru ca eu nu reusesc singura




Statusuri triste nr.11:

invatza sa alungi lacrima q zambetul chiar shi atunci knd te doare .. invatza sa iertzi , sa suferi shi sa speri pentru k numa` atunci vei gasi adevarata fericire :) ....by alynutza




Statusuri triste nr.12:

CeRu' PlAnGe ............. !!!!! cu o lacrima de sange . Cazi din visul cel frumos ...... treci prin fumul gros .. e prea tarziu sa urci napoi ....................... ai dat d draq :))




Statusuri triste nr.13:

Acum totul e doar o amintire vie



Scrisa in timp p foi de hartie :(




Statusuri triste nr.14:

Vreau sa fiu singura in pustietate, sa nu vad lumina zilei, doar intunericul din adancul sufletului...




Statusuri triste nr.15:

tristetea este sora mea geamana,ma iubeste si nu ma lasa singura niciodata




Statusuri triste nr.16:

Pacat ca .. Cel ce iubeste sufera iar cel iubit isi bate joc` .. Cand nu voi mai fii iti vei aminti Pacat ca .. Nu voi mai fii ...




Statusuri triste nr.17:

imi place sa merg prin ploaie,pentru ca nu mi se vad lacrimile de iubire ...:((




Statusuri triste nr.18:

iubirea e trecatioare......treci prin ea...o simti....dar nu dureaza mult=((




Statusuri triste nr.19:

lml place sa ma plimb prin ploaie...................pt k nimeni nusi da seama ca eu sunt trista...............ca plang........si........k nimeni nu imi va alina durerea din suflet




Statusuri triste nr.20:

Incepi cu 'A fost odata'

Povesti ce poate s-au mai spus

Si cauti viata toata

Al intrebarilor raspuns

Mai stii c-ai fost candva

CeL din povestea mea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu