Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Amara e iubirea

Sh greu d suferith

Knd cineva iubeste

Sh nu este iubith..:-




Statusuri triste nr.2:

Nu poti repara trecutu...dar poti schimba viiorul ...




Statusuri triste nr.3:

tu mi'ai dat aripi si tot tu mi le'ai luat...

pentru a fi fericita trebuie sa depind de tine ...nu mai suport ...traiesc intr'un infern nelimitat




Statusuri triste nr.4:

...cand plangi niciodata sa nu iti stergi lacrimile...lasa-le sa iti curete ranile!!!




Statusuri triste nr.5:

Totul pare acum in ceaţă

Si g?ndul parca nu mă lasă sa te-ating

Si vocea ta mă fura iară

Şoapte mă răpesc si poate am sa mă sting...




Statusuri triste nr.6:

iubeste pe cel ce te iubeste

zambeste-i celui ce-ti zambeste

fii alaturi de cel ce ti-e alaturi,

caci cel ce ti-e alaturi

iti dovesdeste ca te iubeste

dovedeste-i si thu lui acelasi lucru

caci dragostea vine si pleca

ca un vant...




Statusuri triste nr.7:

m-am indragostit de tine in cateva secunde, dar akum ca m am despartit stiu ca imi va lua o viata sa te uit :(




Statusuri triste nr.8:

Dont look into my eyes I cannot meet your gaze

Dont take my hands in yours I cannot keep my promise

Dont hold me in your arms I cannot stay forever

Dont whisper my name I cannot hear your voice

Dont caress my face I cannot feel your touch

Dont tell me you love me I'm not destined to love...




Statusuri triste nr.9:

Am vrut sa uit tot ce`a durut...sa intorc pagina si sa spun..``a trecut``...nu`mi pasa ce`a fost candva..Sunt alta acum..si alta este viata mea




Statusuri triste nr.10:

nu mai am inkredere in nimeni...???????




Statusuri triste nr.11:

Viata e ca un concurs daca nu risti pierzi




Statusuri triste nr.12:

Offfffffffffffffff



Tu, cand ma vei cauta n`ai sa ma gasesti pentru ca m`ai lasat plangand, fara mila; ma numesc Mariws si o iubesk pe Theodora iar ea nu se uita nici cu coada ochiului la mn :(:(:(:(:(((:((:(((:(((:((:(:(:(:(:(:(:(:(((:((:((:((:((




Statusuri triste nr.13:

Cand voi inchide ochii pt totdeauna, tu sa-mi pecetluiesti buzele cu un sarut pt a le incalzi,iar picioarele sa mi le acoperi cu petale albe de trandafiri si in par sa-mi prinzi trandafirul rosu al iubirii eterne ce va lumina chipul meu invaluit de tristetea mortii. Iar de vei zari o lacrima ce se va scurge pe obrazul meu palid sa stii ca e de ramas bun. Si cand pamantul imi va acoperi trupul care candva tu l-ai atins, sa-ti amintesti ca te-am iubit dintotdeauna sincer si acea iubire nu s-a stins, dar sa nu plangi ca eu voi fi mereu cu tine, chiar daca numai in vise. Iar pe mormantul meu, din florile ce mi le-ai adus sa scrii cuvantul "FERICIRE" caci am simtit-o datorita tie si sa nu uiti ca te iubesc chiar daca nu mai sunt.K Drag. Ingerasu.Marya.:((




Statusuri triste nr.14:

uneori esti singur, te uiti spre soare cu o lama in mana, ochii se ineaca in lacrimi,... mana cealalta se apropie de inchetura mainii si se da odata in sus si jos,... tu suferi si toti de langa tine te iubeau dar ti-au gresit si vor plange dupa tn...:((:((:((:((:((




Statusuri triste nr.15:

De ce sa te mai iert?...Sa imi mai faci ce mi-ai facut??.....Sa ma inseli din nou??

As fi o fraiera dac-as mai face asa cv....:P




Statusuri triste nr.16:

Intr-o zi DRAGOSTEA si PRIETENIA s-au intalnit...DRAGOSTEA intreaba PRIETENIA...

-daca eu exist tu ce rost mai ai?.....PRIETENIA raspunde:.....

-sa aduc un zambet si un loc de buna ziua acolo unde tu ai lasat lacrimi si ura.




Statusuri triste nr.17:

maritati-va fetelor, ca sa nu mai suferiti:)):)) dar sa iubiti persoana respectiva......invatati ce inseamna dragostea ca daca nu stii ce inseamna veti suferii dupa toti fraierii;......cuvintele "te iubesc" sunt cuvinte care le poti spune din gura si ajungi sa crezi ca e asa,....dar e cu totul altceva;.....sa iubesti inseamna respect si incredere... pt ca respectul si increderea face iubirea...




Statusuri triste nr.18:

u ai sa ramai mereu cheia sufletului meu




Statusuri triste nr.19:

I really couldn't ask for more from this article.




Statusuri triste nr.20:

Nu te lasa impresionat de lacrimi,...lasa-ma sa plang,...sa ma eliberez



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu