Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

iubesc pe cineva care nu e tocmai liber...traiesc o iubire imposibila si sufar fara ca cineva sa stie...il iubesc dar el apartine alteia.:(




Statusuri triste nr.2:

acest refren se canta in 2.....buff!!!te-am pierdut.....




Statusuri triste nr.3:

DE CAND AI PLECAT UH "DESERTUL A RAMAS FARA NISIP' " MAREA FARA APA' "CERUL FARA STELE" SI EU FARA IUBIRE...>>>>>>>>>:((




Statusuri triste nr.4:

ma urastii?sincer eu nu pot.ma ignori?ma doare dar nuti pasa.cred ca niciii nu mai ibit vreodata.:((




Statusuri triste nr.5:

Please, god, make everyone die!



Am inteles ca esti trist, dar cu noi ceilalti ce ai?



TRADUCERE:

Te rog Dumnezeule,fa pe toata lumea sa moara!



Bine am inteles k ejty trsit da k noi toti ce ai?




Statusuri triste nr.6:

''A ars si nu a mai ramas din el decat o amintire prea trista , o simpla cenusa a unui timp fara nume a unui popas fara nume...si atat...''




Statusuri triste nr.7:

edy esti viatza mea si vreau sa stai cu mne




Statusuri triste nr.8:

nu am stiut sa pierd .........am vrut sa te castig ......dar nu am crezut k imi pot face atata rau ....singura stand si asteptand sa viiiiiiii........d




Statusuri triste nr.9:

eu te-am iubit.......tu m-ai ranit.....iubirea noastra s-a sfarsit!:(




Statusuri triste nr.10:

iubirea e ca o petala de floare.. ce trece cu timpul// dar nu mereu

poate ramane akolo pentru totdeanuna lasand un gol imens in suflett




Statusuri triste nr.11:

Oamenii sunt adesea neintelegatori, irationali si egoisti...

Iarta-i, oricum.

Daca esti bun, oamenii te pot acuza de egoism si intentii ascunse...

Fii bun, oricum.

Daca ai succes, poti castiga prieteni falsi si dusmani adevarati...

Cauta succesul, oricum.

Daca esti cinstit si sincer, oamenii te pot insela...

Fii cinstit si sincer, oricum.

Ceea ce construiesti in ani altii pot darama intr-o zi...

Construieste, oricum.

Daca gasesti linistea si fericirea, oamenii pot fi gelosi...

Fii fericit, oricum.

Binele pe care il faci azi, oamenii il vor uita maine...

Fa bine, oricum.

Da-i lumii tot ce ai mai bun si poate nu va fi niciodata de ajuns...

Da-i lumii tot ce ai mai bun, oricum.

La urma urmei este intre tine si Dumnezeu...

N-a fost niciodata intre tine si ei, oricum. ..




Statusuri triste nr.12:

iubesti nu esti iubyta suferi shi esti trista lui nu-i pasa sta cu alta shi rade in timp ce tu stai in casa shi plang dc dc intrebi mereu dc suferi uh mereu..ieri vati intalnith dar tea ocolit ai vruth sal saruti dar tea respins....iAr te-a facuth sa suferi vrei sa-l uiti dar...nu poti...nu...vrei ...el era unuversul tau era zambetul tau era viata ta era iubirea ta dar...a plecath azi sunteti doar doi straini a plecath fara sa spuna nimik a plecath la ea ....te-ai izolat de tot de toti ai uitat cei aia FERICIRE ai uitat cei ala ZAMBET ai uitat tot ...din vina lui dar iti vei reveni shi intr-o zi el va veni la tn shi o sa vrea sa se intoarca la tn...dar atunci il vei ignora...ii vei arata ce ii aia SUFERINTA




Statusuri triste nr.13:

Invata sa controlezi de cel mai periculos,groaznic,teribil,inselator,frumos,extraordinar,magnific,fermecator "Lucru" dupa lumea asta,cand ai sa reusesti vei fi extraomenesc.Acel "lucru" e IUBIREA




Statusuri triste nr.14:

sunt cele mai frumoasa




Statusuri triste nr.15:

ahhhhhhhhhhhhh lume temerau




Statusuri triste nr.16:

ma voi gandi la tn odata...dar intai sa ma gandesc la alcnv ...ai fakut o mare greseala...nu te voi putea ierta niciodata...




Statusuri triste nr.17:

eu ca tine nu mai caut,tu ca mine nu mai gasesti




Statusuri triste nr.18:

iarba verde...cerul albastru...dar tu.....




Statusuri triste nr.19:

Oere dc esti asa de nepasator........oare dc esti asa nevorbitor......oare ma mai iubesti?.....sau pt mine nu m,ai traiesti?......




Statusuri triste nr.20:

A-si vrea sa scap de toata lumea ...sa ma trezesc intr-un desert pustiu si sa ma scufund intr-o mare de nisip acoperit cu lacrimile sperantei stranse intr-o glastra a tristetei....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu